شهردار بندرعباس گفت: این شهرداری در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و ورزشی آماده هر گونه همکاری با زندا‌ن‌ها است.   محمدجواد سلطان‌زاده که ظهر امروز به همراه مدیر کل زندان‌های هرمزگان از قسمت‌های مختلف زندان مرکزی بندرعباس بازدید کرد، اظهار داشت: فعالیت‌های عمرانی در زندان بندرعباس که به منظور ارتقای کیفیت نگهداری مددجویان انجام می‌شود، بسیار مناسب ...

شهردار بندرعباس گفت: این شهرداری در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و ورزشی آماده هر گونه همکاری با زندا‌ن‌ها است.

خبرگزاری فارس: آمادگی شهرداری در حوزه‌های عمرانی و ورزشی برای همکاری با زندان‌ها

 

محمدجواد سلطان‌زاده که ظهر امروز به همراه مدیر کل زندان‌های هرمزگان از قسمت‌های مختلف زندان مرکزی بندرعباس بازدید کرد، اظهار داشت: فعالیت‌های عمرانی در زندان بندرعباس که به منظور ارتقای کیفیت نگهداری مددجویان انجام می‌شود، بسیار مناسب و ارزنده است.

وی فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی در زندان را درخور توجه دانست و افزود: وسعت کارها و برنامه‌های آموزشی در زندان بندرعباس آن قدر زیاد است که تعداد زیادی از مددجویان را تحت پوشش قرار داده است.

شهردار بندرعباس افزود: فراهم کردن چنین امکانات و زیر ساختی در زندان بسیار ارزشمند و دور از ذهن و تصور است.

سلطان‌زاده تصریح کرد: با دید متفاوتی وارد زندان شدم، اما موقعی که روحیه و انگیزه مددجویان و حضور آنان را در برنامه‌های آموزشی دیدم تصوراتم نسبت به زندان تغییر کرد.

وی اظهار داشت: بدون شک برنامه‌هایی که در زندان بندرعباس در دست اجرا است، زمینه بازگشت آبرومندانه مددجویان را به جامعه بیش از پیش فراهم می‌کند.

سلطانزاده با بیان اینکه مجموعه شهرداری به عنوان متولیان امور شهری خود را در قبال شهروندان آسیب دیده که در زندان به سر می‌برند، مسئول می‌داند برای هر گونه همکاری و ارتقای وضعیت فعلی زندان بندرعباس قول مساعد داد.

شهردار بندرعباس بیان داشت: در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و ورزشی آماده هر گونه همکاری با زندان‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه زمینه اشتغال مددجویان در کارهای مرتبط با شهرداری نیز فراهم است، گفت: برای کمک به معیشت زندانیان، شهرداری بندرعباس این آمادگی را دارد که از آنها در امور خدماتی و آبیاری فضای سبز استفاده کند.

سلطان‌زاده در پایان از مدیرکل و کارکنان زندان‌های هرمزگان که با ارائه امکانات مناسب زمینه اصلاح و تربیت هرچه بهتر مددجویان را فراهم کرده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4156

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.