اسفندیار رحیم مشایی تأکید کرد که “مکتب ایرانی” همان “حقیقت اسلام ناب” است. او گفت: «اگر از ایران حرف می‌زنیم، این نیست که یک ظرفیتی به نام ملیت، در مقابل ظرفیتی به نام دین قرار بگیرد.» رادیوفرانسه (rfi) به نقل از خبرگزاری دولتی “ایرنا” گزارش داد: «اسفندیار رحیم مشایی در ملاقات با جمعی از طلاب ...

اسفندیار رحیم مشایی تأکید کرد که “مکتب ایرانی” همان “حقیقت اسلام ناب” است. او گفت: «اگر از ایران حرف می‌زنیم، این نیست که یک ظرفیتی به نام ملیت، در مقابل ظرفیتی به نام دین قرار بگیرد.»

رادیوفرانسه (rfi) به نقل از خبرگزاری دولتی “ایرنا” گزارش داد: «اسفندیار رحیم مشایی در ملاقات با جمعی از طلاب حوزه علیمه قم، گفت که “من سرباز ولایت بوده و دربست با ولایت فقیه هستم و شیرازه من ولایت فقیه است”.»

 

این رسانه فرانسوی ادامه داد: «رحیم‌مشایی که سمت رئیس دبیرخانه ریاست جنبش عدم تعهد را نیز دارد، توضیح داد که شبکه‌های خبری صهیونیستی علیه او شایعه‌سازی می‌کنند. او گفت که روزنامۀ انگلیسی “گاردین” ادعا کرده که مشایی گفته روحانیت حق ورود به مسائل سیاسی را ندارد”… او افزود که “به من گفتند تکذیبیه بنویس، گفتم به خدا برخی اخبار، تکذیبشان هم مشمئزکننده است”.»

 

به نوشته وب سایت رادیوفرانسه، آقای مشایی اضافه کرد: «یک روز در یک سایت نوشتند که مشایی با یک مرتاض چهارصد ساله ملاقات کرده است که این حرف بیشتر شبیه جوک بود.»

وی “یک بولتن داخلی و محرمانه از یک نهاد خاص” را نیز  متهم کرد که علیه او دروغ و شایعه منتشر می‌کند.

 

بنا بر این گزارش، مشاور آقای احمدی‌نژاد سپس در مورد شعار “زنده‌باد بهار” توضیح داد و گفت: «منظور از  بهار، امام زمان[عج] است. اگرچه انتخابات موضوع مهمی است، ولی قابل مقایسه با امام زمان نیست… ما نمی‌خواهیم که سطح بهار را پایین بیاوریم و چه نامی برای معرفی امام زمان به دنیا، زیباتر از بهار انسان‌ها که روح انسان را زنده می‌کند.»

منبع فوق خاطرنشان کرد: «برخی مخالفان رحیم‌مشایی گفته بودند که صحبت از بهار، می‌تواند اشاره‌ای به “بهارعربی” و رویدادهای انقلابی آن کشورها باشد.»

 

 

اسفندیار رحیم مشایی در پایان تأکید کرده است که “مکتب ایرانی” همان “حقیقت اسلام ناب” است. او گفت: «اگر از ایران حرف می‌زنیم، این نیست که یک ظرفیتی به نام ملیت، در مقابل ظرفیتی به نام دین قرار بگیرد.»

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4152

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.