سازمان جاسوسی کانادا در پوشش وزارت امور خارجه این کشور نشستی با حضور ۵۰ تن از عناصر اپوزیسیون و ضد انقلاب ساکن کانادا با موضوع انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار کرد.   به گزارش dhvl به نقل از سایت موسسه راهبردی دیده بان، هرچه به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نزدیک می‌شویم دشمنان قسم خورده نظام و ...

سازمان جاسوسی کانادا در پوشش وزارت امور خارجه این کشور نشستی با حضور ۵۰ تن از عناصر اپوزیسیون و ضد انقلاب ساکن کانادا با موضوع انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار کرد.

خبرگزاری فارس: نشست ضدانقلاب و سرویس جاسوسی کانادا با موضوع انتخابات ایران

 

به گزارش dhvl به نقل از سایت موسسه راهبردی دیده بان، هرچه به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نزدیک می‌شویم دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب در تکاپو افتاده تا با برگزاری نشست‌هایی در خارج از کشور برنامه‌هایی برای اثر گذاری در انتخابات و باز تولید فتنه ترتیب دهند. برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها در نزدیکی هر انتخابات‌ در جمهوری اسلامی رویه کاملا معمولی و عادی در عملکرد سی و اندی ساله ضد انقلاب خارج نشین است.

در همین راستا سازمان جاسوسی کانادا با همکاری وزارت امور خارجه این کشور اقدام به برگزاری نشستی با حضور برخی از عناصر اپوزیسیون کرده است. در این نشست تلاش شده تا چپ‌های اپوزیسیون و برخی از مرتبطین با گروهک تروریستی منافقین را در کنار سلطنت‌طلب‌های ورشکسته بنشانند

شبکه اندیشه که توسط سلطنت‌طلبان فراری ساکن آمریکا اداره می‌شود، چندی پیش بازتاب دهنده اخباری از یک کنفرانس برگزار شده توسط «دستگاه امنیتی کانادا» بود.

کنفرانسی با عنوان «گفت‌و‌گوی جهانی، آینده ایران» که به پشتیبانی «سازمان جاسوسی کانادا» در پوشش «وزارت امور خارجه کانادا» در دانشکده «مانک» دانشگاه «تورنتو» در روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۹۲، صورت گرفت. طی این کنفرانس که به مناسبت برگزاری «یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران» و «انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا» صورت گرفته بود، تعداد ۵۰ نفر از اپوزیسیون ایران از جمله چهره‌هایی همچون، «مهرانگیز کار» جاسوس رسمی‌CIA ، «نازنین افشین‌جم» دوست سابق «ربع پهلوی» و همسر فعلی «وزیر دفاع کانادا»، «ایمان فروتن» از سلطنت‌طلبان ورشکسته و مجری شبکه اندیشه و همچنین «شیوا محبوبی» از اعضای حزب کمونیست کارگری حضور داشتند. «وزیر امور خارجه کانادا» طی سخنانی در مراسم افتتاحیه این کنفرانس، به گروه‌های مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران چراغ سبز نشان داده و به صورت مستقیم از پیاده نظام خود در داخل ایران خواسته تا به خیال خام خود اقدام به باز تولید فتنه و اغتشاش و براندازی نظام اسلامی کنند. «جان برد» ضمن اظهار پشیمانی از اینکه «کانادا» از معترضان به انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ -بخوانید اصحاب فتنه- حمایت نکرده، گفته است این بار کشور «کانادا» در کنار صداهای دموکرات خواهد ایستاد.

این اظهارات مداخله جویانه وزیر امور خارجه کانادا به عنوان مصداق دخالت در امور جمهوری اسلامی محسوب می‌شود. البته وزیر امور خارجه کانادا هیچ وقت به این پرسش پاسخ نمی‌دهد که از کجا می‌داند که آیا فتنه‌ای اتفاق خواهد افتاد یا نه؟ آیا آمریکا و کانادا و دیگر کشورهای مستکبر غربی با استفاده از عوامل خود در داخل در حال تدارک فتنه‌ای دیگر هستند که وزیر خارجه این کشور از آن خبر دارد؟

خاطر نشان می‌شود که کانادا خصومت دیرینه‌ای با جمهوری اسلامی داشته و آخرین اقدام این کشور قطع ارتباط آنان و اخراج دیپلمات‌های جمهوری اسلامی بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4118

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.