استاندار هرمزگان که طی سفری یک روزه در راستای برگزاری نشست ستاد اسکان دائم بشاگرد از صبح امروز به این شهرستان سفر کرده است به اتفاق هیئت همراه در پی وقوع دو زمین‌لرزه نسبتا بزرگ توانستند به موقع ساختمان فرمانداری را ترک کنند.   به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان بشاگرد، در زمان وقوع زمین‌لرزه ...

استاندار هرمزگان که طی سفری یک روزه در راستای برگزاری نشست ستاد اسکان دائم بشاگرد از صبح امروز به این شهرستان سفر کرده است به اتفاق هیئت همراه در پی وقوع دو زمین‌لرزه نسبتا بزرگ توانستند به موقع ساختمان فرمانداری را ترک کنند.

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان و هیئت همراه به موقع ساختمان فرمانداری بشاگرد را ترک کردند

 

به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان بشاگرد، در زمان وقوع زمین‌لرزه نخست ۵٫۷ ریشتری که در ساعت ۱۴:۳۳ به وقوع پیوست استاندار هرمزگان و مدیران همراه در ساختمان فرمانداری بشاگرد به سر می‌بردند که طبق اعلام و بررسی‌های صورت گرفته تماما سالم و هیچکس در این بین آسیبی ندیده است.

همچنین دقایقی پس از وقوع این زمین‌لرزه یک زمین‌لرزه ۵٫۵ ریشتری دیگر نیز طی ساعت ۱۵:۲۷ در گوهران به وقوع پیوست که در این زمین لرزه نیز کسی آسیب ندیده است.

از روز ۱۹ ماه جاری تاکنون و در پی وقوع یک زمین‌لرزه ۶٫۲ ریشتری در گوهران بشاگرد تاکنون ده‌ها زمین لرزه دیگر که اغلب نیز بالای چهار ریشتر بوده است به وقوع پیوسته است.

به دلیل نوع خاص منازل مسکونی در این بخش از هرمزگان و همچنین آمادگی مردم و حضور دستگاه‌ها و ارگان‌های امدادی در منطقه، به جز یک کشته و ۱۷ نفر مصدوم طی روز نخست تاکنون تلفات جانی در این منطقه علی‌رغم وقوع حدود ۲۰۰ زمین‌لرزه رخ نداده است.

یادآور می‌شود استاندار هرمزگان از شنبه گذشته تاکنون اغلب روزها را در راستای نظارت و بهبود امور خدمت‌رسانی به زمین‌لرزه‌زدگان در شهرستان بشاگرد بسر برده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4117

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.