رئیس ستاد انتخابات حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری دو قطبی است، گفت: رقابت بین هاشمی رفسنجانی و سعید جلیلی و یا ابوترابی‌فرد است. میرزابابا مطهری‌نژاد رئیس ستاد انتخابات حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با  خبرگزاری تسنیم، درباره کناره‌گیری مصطفی کواکبیان از عرصه انتخابات ریاست جمهوری گفت: وی همچنان در صحنه حضور دارد و منتظر ...

رئیس ستاد انتخابات حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری دو قطبی است، گفت: رقابت بین هاشمی رفسنجانی و سعید جلیلی و یا ابوترابی‌فرد است.

میرزابابا مطهری‌نژاد رئیس ستاد انتخابات حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با  خبرگزاری تسنیم، درباره کناره‌گیری مصطفی کواکبیان از عرصه انتخابات ریاست جمهوری گفت: وی همچنان در صحنه حضور دارد و منتظر نتیجه شورای نگهبان است. از این رو در حال حاضر برنامه‌ها و همایش‌های انتخاباتی خود را برگزار می‌کند و فعلا حزب هم تصمیمی برای کناره‌گیری وی اتخاذ نکرده است.

 

وی افزود: شورای مرکزی حزب مردم سالاری سوم خرداد تشکیل جلسه می‌دهد و درباره حضور کواکبیان در عرصه انتخابات به جمع بندی خواهد رسید، در ضمن اگر صلاحیت کواکبیان از سوی شورای نگهبان احراز نشود، وی اعتراض خود را قانونی دنبال خواهد کرد.

 

رئیس ستاد انتخابات حزب مردم‌سالاری در ادامه در خصوص آرایش انتخاباتی ریاست‌جمهوری اظهارداشت: به نظر من انتخابات دو قطبی برگزار خواهد شد و این دو قطب را نامزد اصلاح‌طلبان و اصولگرایان تشکیل خواهند داد که از سوی اصلاح‌طلبان هاشمی رفسنجانی و از سوی اصولگرایان سعید جلیلی و یا ابوترابی‌فرد وارد عرصه رقابت خواهند شد و چهره‌های اصلاح‌طلب دیگر به نفع هاشمی رفسنجانی کنار خواهند کشید و وی نماینده این جریان سیاسی در انتخابات خواهد بود.

 

مطهری‌نژاد اضافه کرد: با دو قطبی شدن انتخابات نامزدهای دیگر شانسی برای پیروزی نخواهند داشت.

 

وی در ادامه از استمرار برنامه‌های انتخاباتی مصطفی کواکبیان خبر داد و اظهارداشت: او در این مدت به چند شهرستان سفر کرد و برنامه‌های خود را با جدیت ادامه خواهد داد و بنا داریم به زودی همایشی را در تهران برگزار کنیم.

۱۰۵

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4087

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.