۲۸ روز تا ثبت افتخاری دیگر برای میهن باقیست. در تلاشیم تا هر روز در بسته ای ویژه آخرین اخبار و تحرکات و فعالیت های اشخاص و جریانات سیاسی را به اطلاع شما مخاطبین فرهیخته برسانیم. * آیت الله ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید کسانی را که خارج‌نشینان به دنبال پیروزی ...

۲۸ روز تا ثبت افتخاری دیگر برای میهن باقیست. در تلاشیم تا هر روز در بسته ای ویژه آخرین اخبار و تحرکات و فعالیت های اشخاص و جریانات سیاسی را به اطلاع شما مخاطبین فرهیخته برسانیم.


* آیت الله ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید کسانی را که خارج‌نشینان به دنبال پیروزی او در انتخابات هستند به مردم شناساند، چرا که آمریکا، انگلیس و اسرائیل به دنبال انتخاب یک فرد موردنظر هستند.

 

*  مجتبی توانگر مسئول روابط عمومی ائتلاف پیشرفت گفت: با ورود آقای رفسنجانی به صحنه انتخابات ریاست جمهوری، حجم تخریب علیه قالیباف در رسانه‌های ضد انقلاب شدت بیشتری نسبت به گذشته گرفته است.

 

* مجمع روحانیون مبارز با صدور بیانیه‌ای از کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت و آحاد مردم را برای مشارکت در انتخابات دعوت کرد.

 

۰۰ : ۱۴ //

 

* حجت الاسلام مهدی طائب  معتقد است: هاشمی عامل دشمن نیست و رهبر معظم انقلاب می‌خواهد ایشان را برای نظام نگاه دارد، همچنین در مجمع تشخیص مصلحت نظام همه افکار مختلف جمع شده‌اند، تاکنون مجمع تشخیص مصلحت نظام یک خروجی مخالف با نظام نداشته است.

 

* آیت الله مصباح در جلسه جبهه پایداری گفته است: الحمدلله بنده هفت سال است که روی آقای لنکرانی در حال مطالعه بودم و از هفت سال قبل زمانی این درایت، مردم‌داری و تیزهوشی را در ایشان دیدم به این نتیجه رسیدم که ایشان بهترین گزینه است.

 

* قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک خاطر نشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ به احتمال بیش از ۹۵٪ به دور دوم کشیده خواهد شد، اگر یک طرف این رقابت، اصولگرایان و طرف دیگر، جناح انحرافی و یا کارگزاران اصلاح طلبان باشد تمام رسانه های خارجی و ضد انقلاب مانند بی بی سی، رادیو آمریکا و رادیو اسرائیل برای شکست نامزد اصولگرا متحد خواهند شد و تمام امکانات رسانه ای خود را برای ایجاد تنش به کار خواهند گرفت.

 

۰۰ : ۱۳ //

 

* بر اساس ضوابطی که به تصویب کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری رسیده است، هر یک از نامزدهای انتخاباتی فرصت دارند دو فیلم مستند نیم ساعته تلویزیونی از زندگی‌نامه، سوابق کاری و تبیین و تشریح برنامه‌های انتخاباتی خود در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تولید و پخش کنند.

 

* علیرضا محجوب نماینده مجلس در برنامه “دیروز امروز فردا” در اعتراض به نامه نمایندگان در توصیه به شورای نگهبان برای بررسی دقیقتر صلاحیت افراد گفت: جمع آوری ۱۰۰ امضاء در مجلس علیه فلان کاندیدا چه معنایی دارد؟ تخریب کنندگان باید رسوا شوند تا کاندیداها یکدیگر را تخریب نکنند؛ که سخنگوی هیات رئیسه مجلس در پاسخ گفت: در مجلس آزادی وجود دارد و نمایندگان می توانند در زمینه های مختلف اظهار نظر داشته باشند. نماینده هایی که نامه را امضاء کرده اند کار غیرقانونی انجام نداده اند.

 

* ابوالحسن نواب کاندیدای ریاست جمهوری گفت: مستقل وارد عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری شده‌ام و به نفع  کسی هم  کنار نمی‌روم. وی گفته برنامه‌ام را تدوین کرده‌ام و دارای ابعاد مختلفی در بخش‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و… است و شعارم اخلاق اسلامی، گفتگو و رفاه است.

 

۰۰ : ۱۲ //

 

* حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان این‌که «آرایش سیاسی نهایی اصولگرایان را جامعتین و ریش سفیدان اصولگرایان مشخص می‌کنند» گفت: رقابت اصلی در انتخابات میان هاشمی و مشایی خواهد بود.

 

* صادق زیباکلام گفت: آمدن هاشمی مشکلات اصولگرایان را دوچندان کرده است. اگر پیش از آمدن هاشمی، اصولگرایان تلاش می‌کردند به وحدت و اجماع برسند و این تلاش یک امر مستحب برای آنان بود اکنون برای آنان وجه وجوب پیدا کرده است.

 

* ابوترابی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص لزوم وحدت در میان کاندیداهای اصول‌گرا گفت: از آغاز اعتقادم این بود که با نگاه به موفقیت گفتمان انقلاب و اصول‌گرایی عمل کنم، اگر حضورم به پیروزی این گفتمان کمک کند در عرصه انتخابات خواهم ماند وگرنه به گونه‌ای دیگر عمل می‌کنم.

 

۰۰ : ۱۱ //

 

* مدیرعامل خبرگزاری فارس گفت: ثبت نام هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ را دلیل روشنی برای دروغ بودن ادعای تقلب در انتخابات ۸۸ عنوان کرد و افزود: کسی که مدعی است روند انتخابات در کشور ناسالم است، اکنون با چه منطقی وارد انتخابات جدید شده است؟

 

* قالیباف عضو ائتلاف پیشرفت با بیان اینکه نباید بهانه بیاورند که اختیار رئیس دولت برای اداره کشور کافی نیست، گفت:اگر احساس کردید اختیارات رئیس جمهور کافی نیست نباید نامزد می شدید.

 

* رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: با همکاری و همراهی مردم قول می‌دهیم در انتخابات خرداد هیچ مشکلی نداشته باشیم.

 

* مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: مشایی و هاشمی نیروهای گفتمان انقلاب اسلامی را نشانه رفته‌اند و این از روش‌های تبلیغاتی‌شان است و در این راستا تقلب گفتمانی را با ساختن دوقطبی مشایی و هاشمی بوجود آورده‌اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4086

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.