جاسک-مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: به منظور حمایت از دست اندرکاران امور ورزش امکانات ورزشی در اختیار هیئت های ورزشی قرار می گیرد. غلامعلی دانشور دوشنبه در حاشیه شورای ورزشی جاسک در گفت وگوبا خبرنگار ایرنا افزود: برای هر هیئت ورزشی تا سقف ۷۰میلیون ریال اعتبار برای خرید قبیل توب فوتبال،والیبال،پینک پنک،تور فوتبال،والیبال،کیسه ...

جاسک-مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: به منظور حمایت از دست اندرکاران امور ورزش امکانات ورزشی در اختیار هیئت های ورزشی قرار می گیرد.

غلامعلی دانشور دوشنبه در حاشیه شورای ورزشی جاسک در گفت وگوبا خبرنگار ایرنا افزود: برای هر هیئت ورزشی تا سقف ۷۰میلیون ریال اعتبار برای خرید قبیل توب فوتبال،والیبال،پینک پنک،تور فوتبال،والیبال،کیسه بکس و طناب در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال اعتبارات خوبی برای تامین و نگهداری و توسعه فضاهای ورزشی جاسک در نظر گرفته شده یاد آور شد: این تجهیزات ظرف یک ماه خریداری ودراختیار هیئت های ورزشی قرار می گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خاطر نشان کرد:باشگاههایی که پروانه باشگاهی دریافت کنند تا سقف ۵۰میلیون ریال به عنوان کمک بلاعوض و در قبال ارایه طرح تا هر مبلغی برای توسعه فضاهای ورزشی به صورت وام پرداخت می شود.

دانشورگفت: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر۱۲پروژه ورزشی در استان، شامل هشت سالن ورزشی چند منظوره،دو استخر شنا و دو زمین چمن مصنوعی که با هزینه ای افزون بر ۱۱۰میلیارد میلیارد ریال از اعتبارات ملی و استانی تامین شده در نیمه دوم خرداد به بهره برداری می رسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4060

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.