بندرعباس- رئیس هیات مدیره فولاد هرمزگان گفت: بومی سازی ازاصول راهبردی این شرکت درسال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی است. محمد مسعود سمیعی نژاد دوشنبه درمصاحبه با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه بومی سازی اظهار کرد: دومین نمایشگاه مهندسی معکوس نیز نیمه دوم امسال در سطح گسترده تری در بندرعباس برگزار می ...

بندرعباس- رئیس هیات مدیره فولاد هرمزگان گفت: بومی سازی ازاصول راهبردی این شرکت درسال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی است.

محمد مسعود سمیعی نژاد دوشنبه درمصاحبه با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه بومی سازی اظهار کرد: دومین نمایشگاه مهندسی معکوس نیز نیمه دوم امسال در سطح گسترده تری در بندرعباس برگزار می شود.

وی ،اولویت اول این نمایشگاه ها را با قطعه سازان بومی استان هرمزگان دانست و افزود: با استفاده از تجارب کارکنان و مدیریت فولاد مبارکه و خلاقیت کارکنان فولاد هرمزگان و همراهی قطعه سازان این خطه سعی داریم بخش زیادی از تجهیزات مورد نیاز را بومی سازی کنیم.

سمیعی اضافه کرد: با توجه به تحریم های همه جانبه اعمال شده از سوی دشمنان، برای خلق حماسه اقتصادی راهی جز تکیه برنیروهای متخصص و توانمند داخلی برای ساخت تجهیزات مورد نیاز صنایع نداریم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تاکید کرد: تنها دراین صورت است که می توانیم به رونق اقتصادی و خودکفایی این کشور قوت بیشتری ببخشیم.

به گفته وی درسال گذشته تاکنون برای مهندسی معکوس و بومی سازی ساخت قطعات مورد نیاز در فولاد هرمزگان موفقیت های خوبی کسب کرده ایم. 

فولاد هرمزگان بعنوان یکی پیشرفته ترین کارخانه فولادی کشور و تنها تولید کننده تختال های عریض با ظرفیت سالانه یک میلیون و ۵۰۰ هزارتن در منطقه ویژه اقتصادی صنعتی و معدنی خلیج فارس در ۱۳کیلومتری غرب شهر بندرعباس قرار دارد.

در اطلاعات منتشره فولاد مبارکه مالک اصلی فولاد هرمزگان آمده است تا پایان برنامه پنجم توسعه اقتصادی کشور ظرفیت فولاد هرمزگان به دو برابر افزایش می یابد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4059

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.