مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سازمان ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی فردا برگزار می‌شود.   به گزارش پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز ، در بهار سال گذشته مراسم تودیع اسبقیان و معارفه محمودی برگزار شد و یک سال این دو بار دیگر به هم رسیده و این بار محمودی تودیع و اسبقیان جانشین وی خواهد ...

مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سازمان ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی فردا برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: رفت و برگشت‌های بهاری اسبقیان/ تکرار تاریخ به شکل معکوس، تودیع محمودی، معارفه اسبقیان

 

به گزارش پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز ، در بهار سال گذشته مراسم تودیع اسبقیان و معارفه محمودی برگزار شد و یک سال این دو بار دیگر به هم رسیده و این بار محمودی تودیع و اسبقیان جانشین وی خواهد شد.

اکبر محمودی اصل تقریبا بعد از یک سال رسایت بر صندلی ورزش آذربایجان‌شرقی بازنشست شده و پست خود را به اسبقیان تحویل خواهد داد.

اسبقیان مرد تمام بهاری

محمدرضا شروین‌اسبقیان دونده سابق تیم‌های منتخب آذربایجان‌شرقی و تیم ملی، در  فروردین سال ۸۹ به عنوان مدیرکل تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی (سازمان ورزش و جوانان فعلی‌) انتخاب شد.

وی به واسطه حضورش در میدان‌های قهرمانی از سیاست باز  در برخورد با قهرمانان و خبرنگاران پیروی کرده و کمتر در دفترش را بر روی مراجعان بسته نگاه داشت.

وی حضور فعالی در  عرصه‌های ورزشی داشته و به نوعی سعی کرد به توسعه و پیشرفت ورزش استان کمک کند.

در سوابق وی خود مدیرکل استان‌های تهران و اردبیل را هم در کارنامه خود داشت.

سال گذشته  و دقیقا در روز اول خرداد مراسم تودیع اسبقیان در سالن پتروشیمی تبریز برگزار شد و وی سرپرستی فدراسیون قایقرانی را برعهده گرفت.

با استعفای اسبقیان از فدراسیون قایقرانی، وی مجددا به عنوان مدیرکل سازمان ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

در مورد اسبقیان باید گفت تمام رفت و آمدهایش به ورزش تبریز در فصل بهار صورت گرفته است.

همچنین اکبر محمودی اصل که سابقه  معاونت توسعه منابع انسانی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی در دهه ۷۰ و  مدیر‌کل ورزش و جوانان استان‌های ایلام و قزوین را نیز در کارنامه دارد بازنشست می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4050

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.