نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نمایندگان مردم در مجلس در نامه‌ای به قوه قضاییه و دادستانی خواستار رسیدگی قانونی به تخلف آشکار رئیس جمهور در حمایت از یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری به هنگام ثبت‌نام در وزارت کشور شدند. منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با ورود هاشمی ...

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نمایندگان مردم در مجلس در نامه‌ای به قوه قضاییه و دادستانی خواستار رسیدگی قانونی به تخلف آشکار رئیس جمهور در حمایت از یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری به هنگام ثبت‌نام در وزارت کشور شدند.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با ورود هاشمی در صحنه انتخابات شرایط پیچیده‌تر شده است و به نظر می‌رسد مردم با رأی ندادن به او برای همیشه هاشمی را رد صلاحیت کرده و حتی خانه‌نشین می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه احتمال رد صلاحیت هاشمی به خاطر کهولت سن نیز وجود دارد، تصریح کرد: احتمالاً شورای نگهبان همین کهولت سن را جز موارد بررسی خود قرار دهد و به همین دلیل در تأیید نکردن صلاحیت او ورود پیدا کند.

 

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس خاطر نشان کرد: البته کنار کشیدن او بعید به نظر می‌رسد و هاشمی با خیزی که برای انتخابات برداشته است مصمم‌تر از هر زمان دیگر آماده حضور و رقابت می‌باشد.

 

حقیقت‌پور در ادامه اضافه کرد: با وجود احترامی که به افراد با تجربه قائل هستم ولی مطمئن هستم که مردم دیگر به افراد سالخورده و آزمون پس داده، رأی نمی‌دهند چرا که اداره کشور نیرویی پرتوان، شاداب و با نشاط نیاز دارد که در کنار کار و تلاش شبانه‌روزی از تجربیات افراد با سابقه نیز استفاده کند.

 

شکایت نمایندگان از احمدی‌نژاد به دادستانی ارسال می‌شود

 

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه تاکنون ۱۵۰ نفر نامه اعتراض‌آمیز به احمدی‌نژاد را امضا کردند، ادامه داد: این نمایندگان در نامه‌ای به قوه قضاییه و دادستانی خواستار رسیدگی قانونی به تخلف آشکار رئیس جمهور در حمایت از یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری به هنگام ثبت‌نام در وزارت کشور شدند.

 

وی بیان کرد: در شأن رئیس جمهور یک کشور نبود که با کاندیدایی همچون مشایی وارد وزارت کشور شود و بخواهد در امر اجرا و نظارت بر انتخابات خدشه و سوء ذهنیت به وجود آورد.

 

حقیقت‌پور گفت: ‌۱۵۰ نماینده این نامه اعتراض‌آمیز را امضا کردند که از طیف‌های مختلف سیاسی می‌باشند و خواستار رسیدگی به این اقدام غیرقانونی شخص اول اجرای کشور هستند.

 

وی در پاسخ به این سئوال که در مجلس عدم کفایت رئیس جمهور مطرح است یا نه افزود: با توجه به فرصت دو سه ماهه فکر نکنم این موضوع مطرح باشد چرا که مردم عدم کفایت رئیس جمهور را امضا کردند و در انتخابات به آن صحه می‌گذارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4046

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.