حاجی آباد-رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حاجی آباد برنامه های فرهنگی مراسم معنوی اعتکاف ۱۳رجب در این شهرستان را تشریح کرد. حجت الاسلام فوادیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حاجی آباد ضمن تشریح برنامه های فرهنگی اعتکاف در این شهرستان، گفت: اعتکاف امری برخاسته از ارزشها و دستورات دینی و الهی است و این ...

 

حاجی آباد-رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حاجی آباد برنامه های فرهنگی مراسم معنوی اعتکاف ۱۳رجب در این شهرستان را تشریح کرد.


حجت الاسلام فوادیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حاجی آباد ضمن تشریح برنامه های فرهنگی اعتکاف در این شهرستان، گفت: اعتکاف امری برخاسته از ارزشها و دستورات دینی و الهی است و این فعل از سوی انبیاء الهی نیز انجام می گرفت پس پسندیده است که هرکس به اندازه توان خود ازآن بهره گیرد.

وی افزود: امسال در ۱۰مسجد شهری و روستایی شهرستان حاجی آباد مراسم معنوی اعتکاف برگزار خواهد شد که گفتمانهای دینی، تلاوت قرآن، مداحی، قرائت ادعیه، سخنرانی، بازدید از محل برگزاری اعتکاف در معیت امام جمعه و مسابقات مختلف برای معتکفین از جمله برنامه های قابل اجرا در این ایام خواهد بود.

حجت الاسلام فوادیان در پایان از دفتر امام جمعه محترم،کارکنان اداره تبلیغات اسلامی، مسئولین و فعالان فرهنگی این شهرستان که در برگزاری هرچه بهتر مراسم معنوی اعتکاف سال گذشته همکاری و تلاش خوبی داشتند تقدیر و تشکر کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4043

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.