پارسیان- فرماندار پارسیان گفت: دستگاه های اجرایی باید هرچه سریع تر نسبت به ثبت اشتغال ایجاد شده توسط ادارات در سامانه رصد اقدام کنند تا آمار واقعی و دقیق اشتغال شهرستان مشخص شود. رضا پوربابائی روز دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال شهرستان ضمن قدردانی از تلاش دستگاه های اجرایی درخصوص تحقق تعهدات اشتغالزایی درسال ۹۱ ...

پارسیان- فرماندار پارسیان گفت: دستگاه های اجرایی باید هرچه سریع تر نسبت به ثبت اشتغال ایجاد شده توسط ادارات در سامانه رصد اقدام کنند تا آمار واقعی و دقیق اشتغال شهرستان مشخص شود.

رضا پوربابائی روز دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال شهرستان ضمن قدردانی از تلاش دستگاه های اجرایی درخصوص تحقق تعهدات اشتغالزایی درسال ۹۱ افزود: مسوولان ادارات و بانکها با توان بیشتر حامی ایجاد اشتغال بوده و با احساس مسوولیت در این بخش آن را بعنوان یک تکلیف احساس کنند.

رئیس کارگروه اشتغال شهرستان پارسیان تاکید کرد: بانکها طوری عمل نمایند که مردم در زمینه دریافت وام با مشکل روبرو نشوند و در بحث ضمانت تا حد امکان همکاری داشته باشند تا مشکل مردم حل شود. 

پوربابایی ادامه داد: در سال گذشته ۱۸۸طرح اشتغالزایی با اعتباری افزون برهفت میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال از تعهدات شهرستان بوده که جذب و به اتمام رسیده است .

گفتنی است دراین نشست از مسوول کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارسیان که سال گذشته در ایجاد تعهد اشتغال شهرستان زمینه رشد و توسعه اشتغال و سرمایه گذاری برای مددجویان را فراهم نموده، قدردانی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4035

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.