حاجی آباد-همزمان با روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و شروع هفته هلال احمر جمعی از اعضای جوانان ،امدادگران و داوطلبان شهرستان حاجی آباد با فرماندار این شهر دیدار کردند. به گزارش خبرنگار پیارم, فرماندار حاجی آباد, در جمع امدادگران جمعیت هلال‌احمر ضمن تبریک روز ملی صلیب سرخ و هلال احمر اظهار داشت: ...

 

حاجی آباد-همزمان با روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و شروع هفته هلال احمر جمعی از اعضای جوانان ،امدادگران و داوطلبان شهرستان حاجی آباد با فرماندار این شهر دیدار کردند.


به گزارش خبرنگار پیارم, فرماندار حاجی آباد, در جمع امدادگران جمعیت هلال‌احمر ضمن تبریک روز ملی صلیب سرخ و هلال احمر اظهار داشت: امدادگران این نهاد ارزشمند امروزه باید در مسیری حرکت کنند که همه ابعاد و شاخصه‌های جمعیت هلال‌احمر به مردم معرفی شود و مردم بدانند که بخش‌های مختلف این نهاد ایفاکننده چه وظایفی هستند.

وی جمعیت هلال‌احمر را نهادی غیردولتی با اقدامات اجرایی خداپسندانه و بشردوستانه دانست و تصریح کرد: الگوسازی و تبیین فرهنگ خدمات بشردوستانه به مردم از اهداف جمعیت هلال‌احمر محسوب می‌شود. امدادگران باید مداوم از آمادگی لازم برخوردار باشند.

 

بهرام پور اشرف با بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال‌احمر باید همیشه در آمادگی کامل به سر برند، افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی، مانورهای مختلف زلزله و مانورهای امداد جاده‌ای و سایر آموزش‌های لازم مداوم باید برای امدادگران به منظور تقویت آمادگی آنها انجام شود.

عظیمی یادآور شد: در تمام صحنه‌های حوادث امدادگران جمعیت هلال‌احمر با ایثارگری و شجاعت به یاری حادثه‌دیدگان می‌شتابند و این مهم در مرحله نخست برگرفته از آموزه‌های دینی و سپس سبب خوشحالی افراد حادثه‌دیده، خانواده‌ها و بازماندگان آنها می‌شود.

در ادامه فرماندار از حضور گرم و صمیمی و همیشگی و به موقع امدادگران شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4009

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.