رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این انقلاب در مواضع مختلف اعم از جدایی‌طلبان، منافقان به‌نام دین، رئیس جمهوری مانند بنی‌صدر و جریان فتنه و… آزموده شده و ما برای هر نوع مواجهه آمادگی داریم.   سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در همایش سیاسی انتخابات در جمع هادیان سیاسی و در جمع اعضای ...

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این انقلاب در مواضع مختلف اعم از جدایی‌طلبان، منافقان به‌نام دین، رئیس جمهوری مانند بنی‌صدر و جریان فتنه و… آزموده شده و ما برای هر نوع مواجهه آمادگی داریم.

خبرگزاری فارس: عبور از فتنه‌ها، انقلاب را آزموده کرده است/ برای هر نوع مواجهه آمادگی داریم

 

سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در همایش سیاسی انتخابات در جمع هادیان سیاسی و در جمع اعضای هیئت‌های رزمندگان اسلام شیراز به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی اظهار داشت: سختی‌ها در راه انقلاب نوید پیروزی‌های بزرگ است و جامعه‌ای که مورد نهایت لطف خدا است در معرض آزمایش و آزمون‌های سخت قرار دارد.

نقدی ادامه داد: میدان بزرگی که امروز در پیش داریم میدان خلق حماسه سیاسی و اقتصادی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: هر جا اسم حماسه بیاید در ذهن مردم نام بسیج تداعی می‌شود و از این رو وظیفه بسیجیان در قبال تحقق امر ولی امر و ماموریت محول شده بسیار سنگین است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که در یک پیچ تاریخی قرار داریم و به درستی که در این پیچ، بشریت تغییر مسیر داده و از تمدنی به تمدنی دیگر متمایل می‌شود.

وی تصریح کرد: تمدن غرب در حال فرو ریختن است و نفس‌های آخر را می‌کشد، جامعه غربی به بن بست رسیده و حرفی برای گفتن ندارد و جامعه بشری کم‌کم به دوراهی انتخاب می‌رسد.

نقدی عنوان کرد: امروز نظام اسلامی خود را به عنوان الگو در دنیا معرفی کرده و همگان پی برده‌اند که دستیابی به پیشرفت مادی با حفظ اخلاق و ایمان و معنویت میسر است.

به گفته وی، جمهوری اسلامی نشان داد که در عین ایستادگی در مقابل قدرت‌ها می‌توان پیشرفت کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: آن کشورهایی که به طمع پیشرفت در مقابل استکبار وا دادند در تمام زمینه‌ها از جمهوری اسلامی عقب ماندند و جز چند شاخص که به سبب جمعیت کم، رفاه ظاهری برای آنها به ارمغان آورده در تمام زمینه‌های اقتصادی از ما عقب‌تر هستند.

وی در این زمینه مصر را مثال آورد و ابراز داشت: کشوری با این عظمت تاریخی ۳۵ سال است هر سال ۲٫۵ میلیارد دلار از آمریکا کمک می‌گیرد.

نقدی خاطرنشان کرد: این کشور با اشراف به دو دریای بزرگ، جغرافیای حاصل‌خیز و موقعیت استراتژیک ۲ میلیون کارتن‌خواب دارد.

این مسئول بیان داشت: به طور قطع این جایگزینی تمدنی سختی دارد و ملت ما ثابت کرده که اهل تحمل است.

وی به زمانی اشاره کرد که کشور تورم ۵۰ درصدی داشت و افزود: روزگاری ارتباط ما به چند کشور محدود بود اما امروز با تمام تلاشی که آمریکا برای ممانعت از حضور سران کشورها در اجلاس سران غیرمتعهد می‌کند تمام سران در تهران حضور می‌یابند.

می‌خواهند تمام عقده خود را یک جا خالی کنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین گفت: اکنون استکبار تمام شکست‌های خود در عرصه نظامی، امنیتی، فرهنگی و اقتصادی را جمع کرده و می‌خواهد که در یک جا اعمال کند و در همین میدان است که ملت ما حماسه خلق می‌کند.

نقدی ادامه داد: در کشور دو گفتمان اصلی وجود دارد که یکی گفتمان سازش و دیگری گفتمان مقاومت است.

وی عنوان کرد: ما در تحریم پیشرفت‌های بسیاری داشته‌ایم و در تنگنا تهدید را به فرصت بدل کرده‌ایم و مطابق با وصیت امام و شهیدان باید که بر این راه ایستادگی کنیم.

اکنون که آمریکا تضعیف شده سازش مضحک است

نقدی اضافه کرد: اگر قرار بود سازش کنیم باید آن روز که آمریکا نخستین قدرت نظامی دنیا بود و با تلفن سفرایش حکومت‌ها را تغییر می‌داد این کار را می‌کردیم که دنیا به ما نخندد.

وی بیان کرد: ما آن زمان که حرکت ناو آمریکا لرزه بر اندام کشورها می‌انداخت با هیچ و با اتکا به ایمان و چند قایق تندرو در مقابل آنها ایستادیم و اکنون که در اوج قدرت نظامی و اقتصادی هستیم مضحک است که از سازش سخن بگوییم.

این مسئول ابراز داشت: امروز دیپلماسی آمریکا ۳۵ سال است یک قدم از کمپ دیوید فراتر نرفته، در سوریه با حکومتی که نقاط ضعف بسیار دارد وا مانده، هر جا لشکرکشی کرده جنبش‌های ضد آمریکایی رونق گرفته، رشد اقتصاد صفر درصدی دارد و جنبش ۹۹ درصد و ۶ میلیون کارتن خواب دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: هرچه از انقلاب جلوتر آمدیم توطئه‌ها پیچیده‌تر شد و اکنون در این اوضاع پیچیده بصیرت و اخلاص راهگشا است.

نقدی خاطرنشان کرد: «ان تتقوا‌ الله یجعل لکم فرقانا» یعنی توان تشخیص پایدار متعلق به اهل تقوی است و باید آگاه باشیم که فتنه‌های عصر ظهور شباهت بسیاری به حقیقت دارند.

وی در مورد انتخابات گفت: در هر دوره برخی معیارها اهمیت بیشتری دارد چنان که گاه کارآمدی اجرایی، گاه تیزبینی بین‌المللی و یک زمان الفت و انس بین دستگاه‌ها در اولویت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: دیانت، تقوی، ولایتمداری، کارآمدی، مدیریت و توانمندی، پایبندی به اصول و مذهب بودن از مهم‌ترین معیارهای فرد اصلح در این زمان هستند.

احراز نشدن صلاحیت به معنای رد صلاحیت نیست

این مسئول تصریح کرد: از سویی برای ریاست جمهوری باید برخی موارد برای شورای نگهبان احراز شود و احراز نشدن صلاحیت به معنای رد صلاحیت نیست.

نقدی ادامه داد: کسی که صلاحیت وی احراز نشود دارای پرونده و فساد اخلاقی نیست بلکه ممکن است مدیریت، مدبر بودن و رجل سیاسی بودن وی برای شورای نگهبان احراز نشود چنانکه برخی افراد به خاطر اینکه سابقه در این سطح نداشته‌اند ممکن است احراز صلاحیت نشوند که به معنای زیر سئوال رفتن صلاحیت اخلاقی و شخصیتی آنان نیست.

وی اذعان داشت: این انقلاب از مواضع مختلف اعم از جدایی‌طلبان، منافقان به‌نام دین، رئیس جمهوری مانند بنی صدر و جریان فتنه و… آزموده شده و ما برای هر نوع مواجهه آمادگی داریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان همگان را به تبعیت بی چون و چرا از ولایت سفارش کرد و متذکر شد: به قول شهید کاظمی اگر ولایت بگوید صدام را ببوس باید این کار را کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4005

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.