فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از آمادگی گردان های عاشورا و گروه های جهادی بسیج سازندگی هرمزگان جهت کمک به زلزله زدگان بشاگرد خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع) ، سرتیب دوم پاسدار محمد مارانی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان پس از ...

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از آمادگی گردان های عاشورا و گروه های جهادی بسیج سازندگی هرمزگان جهت کمک به زلزله زدگان بشاگرد خبر داد.

IMG 0773 300x199  آمادگی گردان های عاشورا و گروه های جهادی بسیج سازندگی استان برای اعزام به منطقه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع) ، سرتیب دوم پاسدار محمد مارانی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان پس از مطلع شدن از وقوع زلزله  ساعت ۷ صبح مورخه ۲۱/۲/۹۲ با تشکیل جلسه ای در ستاد سپاه استان  نسبت به برنامه ریزی و هماهنگی های خدمات رسانی و تسهیل بهتر در روند حضور و تاثیر گذاری بیشتر  سپاه  تاکید نمود و شخصا تا این لحظه در حال بازدید از مناطق زلزله زده می باشد.

وی در نشست تخصصی ستاد سپاه استان بیان داشت: سپاه با مردم مناطق زلزله زده  همدردی و همدلی دارد و در تمام اقدامات خدمات رسانی و  آوار برداری در کنار مردم است .

مارانی ضمن ابلاغ تدابیر لازم به فرماندهان و مسئولان تحت الامر، ابلاغ استفاده ازتمام ظرفیت بسیج شهرستان های همجوار از جمله شهرستان های  جاسک، سیریک، میناب، رودان  جهت  کمک به خسارت دیده ها را صادر نمود.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) برای رصد لحظه به لحظه وقایع شخصا به همراه معاونت های عملیات ، آماد و پشتیبانی ، بسیج سازندگی استان و معاونت فضای مجازی  سپاه از آغازین ساعات روزشنبه در منطقه بشاگرد حضور داشته و به شکلی عملیاتی از محل زلزله هدایت و رهبری بسیجیان را در دستور کارخود قرار داده است .

به گزارش خبرنگار ما، مارانی به محض ورود به منطقه ضمن دلجویی از آسیب دیدگان به بررسی اوضاع و جویای احوال آسیب دیدگان پرداخته وجمعبندی بررسی های بعمل آمده را در جلسه ستاد بحران شهرستان که با ریاست عزیزی استاندار هرمزگان برگزار شد ارائه نمود.

وی در گزارش خود چنین مطرح کرد : پس از بیان موضوعات تخصصی عمده ترین مشکلات مردم در ۱۱ روستا از بین ۷۰ روستای خسارت دیده را نبود آب سالم ، کامل نبودن اسکان موقت ، مواد غذایی و مشکل برق است.

مارانی در ادامه آمادگی بسیج را برای کمک رسانی بیشتر به مصدومان و اسیب دیدگان بشاگرد مطرح نمود.

این مقام مسئول در سطح سپاه استانی نسبت به حضور بسیجیان ناحیه بشاگرد در ساعات اولیه وقوع زلزله خبر داد واشاره داشت:اعزام ۱۸ دستگاه خودرو،اعزام ۲۶نفر کادر رسمی  برای کمک رسانی  به منطقه،اعزام ۱۳۰ نفر از افراد بسیجی به مناطق زلزله زده و مستقر در آن مناطق.اعزام بیش از ۸ دسته واکنش سریع از گردانهای بیت المقدس ، آمادگی در اعزام ۷ گروه جهادی دانشجوئی و محلات از بندرعباس ،ایجاد پست ایست و بازرسی ورودی و خروجی های جگدان و و بنبارک ،خروجی شهرستان و ورودی  شهرستان میناب و جاسک و خروجی شهرستان بشاگرد از قله گنج استان کرمان از جمله اقدامات انجام شده در طول مدت حضور بوده است.

گفتنی است مارانی شب را در مناطق زلزله زده سپری نموده و در حال حاضر نیز در منطقه بشاگرد حضور دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4002

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.