تمام دستگاه های اجرایی استان برای یاری رساندن به نقاط آسیب دیده بسیج شده اند/ دولت تمام خسارت وارد شده به منازل نقاط زلزله زده را جبران می کند استاندار هرمزگان در جمع مردم زلزله‌زده گوهران گفت: تمام دستگاه های اجرایی استان برای یاری رساندن به نقاط آسیب دیده بسیج شده اند.   به گزارش ...

تمام دستگاه های اجرایی استان برای یاری رساندن به نقاط آسیب دیده بسیج شده اند/ دولت تمام خسارت وارد شده به منازل نقاط زلزله زده را جبران می کند

استاندار هرمزگان در جمع مردم زلزله‌زده گوهران گفت: تمام دستگاه های اجرایی استان برای یاری رساندن به نقاط آسیب دیده بسیج شده اند.

IMG 8190 استاندار هرمزگان در جمع مردم زلزله‌زده گوهران

 

24485 استاندار هرمزگان در جمع مردم زلزله‌زده گوهران

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی  هرمز، ابراهیم عزیزی دقایقی قبل در حاشیه بازدید از روستاهای آسیب دیده در شهرستان بشاگرد در جمع مردم زلزله‌زده گوهران اظهار داشت: دولت تمام خسارت وارد شده به منازل نقاط زلزله زده را جبران می کند.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه تمام دستگاه های اجرایی استان برای یاری رساندن به نقاط آسیب دیده بسیج شده اند؛ ابراز داشت: امکانات لازم برای نقاط زلزله زده توسط هلال احمر فراهم شده و بنیاد مسکن نیز با استقرار در محل در حال برآورد هزینه های منازل آسیب دیده است.
وی با بیان اینکه ۷۰روستای شهرستان بشاگرد دچار آسیب شده‌اند و حدود ۳۰ تا ۹۰درصد به هر منزل مسکونی خسارت وارد شده است ، تصریح کرد: دولت پشتیبان و حامی افراد آسیب دیده است و تمام خسارت های وارده را جبران می کند.
عزیزی با بیان اینکه جبران خسارت وظیفه ماست و ما تا بازسازی و جبران کامل خسارت پشتیانی خواهیم کرد،گفت: مردم مناطق زلزله زده از حمایت و پشتیبانی کامل دولت برای جبران خسارت و بازسازی برخوردار هستند و درین باره جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.
وی با اشاره به حضور دستگاه های خدمات رسان در شهرستان بشاگرد و روستاهای خسارت دیده، یادآور شد: با حضور دستگاه های راه و شهرسازی، آب و برق و سایر دستگاه ها راه های ارتباطی بازگشایی شده و مشکلات احتمالی دیگر نیز رفع خواهد شد.
عزیزی ادامه داد: همه دستگاه های خدماتی و اجرایی در مناطق زلزله زده شرق هرمزگان مستقر شده اند.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان ضمن دلجویی از آسیب دیدگان زلزله شده بشاگرد از مردم خواست با توجه به احتمال وقوع برخی پس لرزه ها تا اطمینان کامل از فضاهای باز و نقاطی که هلال احمر برای آنها در نظر گرفته است استفاده کنند.
گفتنی است در حال حاضر استاندار هرمزگان در حال بازدید از روستاهای حادثه دیده زلزله‌ ۶٫۲ ریشتری بشاگرد است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4000

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.