حاجی آباد- معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان هرمزگان در جمع پاسدارا سپاه حاجی آباد گفت: شما پاسداران پشتیبان ولایت هستید. به گزارش پیارم, سرهنگ زارع مهرانی با اشار به شعار سال ۹۲ حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی هر سال با توجه به شرایط کشور شعاری را ...

حاجی آباد- معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان هرمزگان در جمع پاسدارا سپاه حاجی آباد گفت: شما پاسداران پشتیبان ولایت هستید.

به گزارش پیارم, سرهنگ زارع مهرانی با اشار به شعار سال ۹۲ حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی هر سال با توجه به شرایط کشور شعاری را در نظر می گیرند شعار امسال حماسه سیاسی اقتصادی نام گرفت ما باید بتوانیم در هر دو مورد شعار سال حماسه بیافرینیم.

زارع مهرانی در ادامه افزود: حماسه سیاسی یعنی حضور عظیم مردم در انتخابات و هرچه حضور مردم پررنگ تر و پرشور باشد دشمنان ما نا امید می شوند.

سرهنگ مهرانی در ادامه بیان داشت: دشمنان این بار هوشمندانه با تمام قوا در مقابل کشور ایران ایستاده اند از تحریم نفتی گرفته تا انرژی هسته ای ولی ایران تمام قد در مقابل آنها ایستاده است و دشمن در حال حاضر با تمام فشارهایی که به ایران وارد کرده منتظر واکنش مردم در زمینه انتخابات است و می خواهد با این فشارها مردم ما را ناامید کند تا در انتخابات شرکت نکنند و آنها برای این لحضه شماری می کنند و مردم ما باید هشیار و بیدار باشند و با حضور  خود در انتخابات تمام نقشه های دشمنان را نقش برآب کنند.

وی در ادامه گفت: برای شکست دشمن دو راه وجود دارد اولی این است که با آن وارد جنگ شود که هزینه بر است و راه دوم حضور در انتخابات است هر رای ما تیر است که به طرف دشمن پرتاب می شود پس با حضور خود به جهان استکبار بفهمانیم که ما همیشه تحت هر شرایطی پیرو ولی فقیه و نظام جمهوری اسلامی هستیم.

وی در ادامه  افزود: ما باید با انتخاب صحیح و یک فرد اصلح که مطیع سخن رهبری باشد کشور را در مقابل تهدیدات دشمنان واکسینه کنیم.

سرهنگ مهرانی تاکید کرد: هیچ گاه به شعارهای توخالی بعضی از این کاندیداها گوش ندهید و یا بینش و آگاهی کامل فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به سخن رهبر که فرمودند: دو نکته اساسی شاه کلید یک انتخاب اصلح است: میزان حال فعلی افراد است, نگاه کنید ببینید بیگانگان در مورد  آنها چه می گویند اگر بیگانگان از آن تعریف می کنند پس نباید چنین فردی را انتخاب کرد باید به کسی رای داد.

وی در پایان ادامه داد: شورا های شهر هم مهم است شورای شهر باید دو شاخصه داشته باشد متعهد و متخصص باشد حدو حدود ها را رعایت کنید و افراد را خوب بشناسیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3988

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.