جاسک-رئیس عقیدتی سیاسی منطقه دوم دریایی ولایت جاسک گفت:در طول بیش از سه دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نظامیان کشورمان در حماسه اقتصادی سربلند و سر افراز بودند . به گزارش روز شنبه ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین محمد باقری،در جمع این دانشجویان دانشگاه علوم استراتژیک (داعا)افزود: یکی از اولین جاهایی که از طرف استکبار ...

جاسک-رئیس عقیدتی سیاسی منطقه دوم دریایی ولایت جاسک گفت:در طول بیش از سه دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نظامیان کشورمان در حماسه اقتصادی سربلند و سر افراز بودند .

به گزارش روز شنبه ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین محمد باقری،در جمع این دانشجویان دانشگاه علوم استراتژیک (داعا)افزود: یکی از اولین جاهایی که از طرف استکبار جهانی و ایادی آن مورد تحریم اقتصادی قرار گرفت بخش نظامی و دفاعی کشورمان بود.

وی خطاب به دریا دلان نیروی دریایی ارتش در منطقه دوم ولایت اظهار داشت:شما با توکل به خداوند و سعی و تلاش فراوان توانستید سدهای پیش رو را بشکنید و بر مشکلات پیروز آیید و روی پای خود بایستید به گونه ای که امروز در اغلب زمینه های نظامی حرفهای زیادی را برای گفتن داریم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه دوم دریایی ولایت جاسک، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تصریح کرد: بر همه اقشار جامعه لازم است با داشتن آگاهی و بینش کامل سیاسی در انتخابات شرکت نمایند و نامزد مورد وثوق خود را انتخاب نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو گفت:وجود این تفکر که نظامیان نباید در فعالیت های سیاسی دخالت کنند بسیار خوب و مفید است اما این نباید باعث شود که آنها از دانش و بینش سیاسی دور بمانند بلکه باید با دانش و بینش درست و بصیرت کامل از بازی ها و آلودگی های سیاسی دور شده و با حضور در صحنه های مختلف سیاسی در کنار دیگر اقشار جامعه در خلق حماسه سیاسی به یاد ماندنی که موجب یأس دشمنان انقلاب می گردد نقش به سزایی ایفا نمایند. 

دانشجویان دانشگاه علوم استراتژیک (داعا) ضمن حضور در منطقه دوم دریایی ولایت و بازدید از یگانهای مختلف از نزدیک در جریان فعالیت های و پیشرفت های صورت گرفته قرار گرفتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3982

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.