دمشق-عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه تاکید کرد:تحول پیش آمده درصحنه سیاسی سوریه که دردیدار وزیران خارجه آمریکا و روسیه در هفته گذشته درمسکو تجلی یافت،نشات گرفته ازشکست گروههای مسلح تروریستی است. بگزارش خبرگزاری رسمی سوریه سانا، الزعبی در دیدار با هیات بین المللی صلح دردمشق اظهارداشت:حوادث سوریه ثابت کردکه سازمان القاعده و جبهه النصره ...

دمشق-عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه تاکید کرد:تحول پیش آمده درصحنه سیاسی سوریه که دردیدار وزیران خارجه آمریکا و روسیه در هفته گذشته درمسکو تجلی یافت،نشات گرفته ازشکست گروههای مسلح تروریستی است.

بگزارش خبرگزاری رسمی سوریه سانا، الزعبی در دیدار با هیات بین المللی صلح دردمشق اظهارداشت:حوادث سوریه ثابت کردکه سازمان القاعده و جبهه النصره شاخه های اطلاعاتی قطر وعربستان هستند.قطر تنها کشور منطقه است که درجنبش طالبان و ائتلاف مخالف سوری و سازمان بوکوحرام نیجریه دفتر رسمی دارد. 

الزعبی ابراز داشت: ترکیه امروز به پناهگاه تروریستها تبدیل شده است و دولت حزب عدالت و توسعه طیب اردوغان از نظر دینی تندرو و بخشی از جنبش جهانی اخوان المسلمین و سازمان القاعده است.تروریسم در حال حاضر هزاران کیلومتر فراتر رفته و با اروپا هم مرز شده است.

وی افزود:وزیران خارجه فرانسه و انگلیس به تروریستها سلاح می دهند تا در سوریه کلیساها و مساجد را منهدم کرده و آثار تاریخی این کشور را به یغما ببرند.

وی تاکید کرد: سوریه آخرین کشور لائیک درمنطقه است و تمام مسیحیان و مسلمانان جهان باید از آن محافظت به عمل آورند. ارتش سوریه با هزاران غیرسوری می جنگد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3981

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.