در پی وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۶,۲ ریشتری در شرق هرمزگان، راهداران این استان به همراه سایر نیروهای امدادی در حال خدمت رسانی به مردم زلزله زده شهرستان بشاگرد و بازگشایی محورهای مسدود شده هستند.   به گزارش پیارم:خبرگزاری فارس از بشاگرد در شرق هرمزگان، از نخستین ساعات صبح امروز (شنبه) تاکنون چندین زمین لرزه ...

در پی وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۶,۲ ریشتری در شرق هرمزگان، راهداران این استان به همراه سایر نیروهای امدادی در حال خدمت رسانی به مردم زلزله زده شهرستان بشاگرد و بازگشایی محورهای مسدود شده هستند.

خبرگزاری فارس: ادامه عملیات بازگشایی راه ایرر به گوهران / بازگشایی راه‌ها ادامه دارد

 

به گزارش پیارم:خبرگزاری فارس از بشاگرد در شرق هرمزگان، از نخستین ساعات صبح امروز (شنبه) تاکنون چندین زمین لرزه در بخش‌هایی از منطقه شرق هرمزگان به وقوع پیوسته که بزرگترین آن به بزرگی ۶٫۲ ریشتر در شهرستان بشاگرد موجب وارد شدن خسارات زیادی به مناطق روستایی شده است.

مهدی زندیه‌وکیلی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان که در نخستین ساعات وقوع این زمین لرزه به همراه هیئتی به ریاست استاندار عازم منطقه زلزله زده شده و از نزدیک ضمن دیدار با مردم این منطقه در جریان آخرین وضعیت بازگشایی محورها قرار گرفت، در حاشیه بازدید خود بر تلاش بدون وقفه راهداران تا بازگشایی کامل محورها تاکید کرد.

همچنین رئیس اداره راه و شهرسازی بشاگرد نیز در جریان بازدید از مناطق زلزله زده گفت: در پی وقوع زمین‌لرزه بیش از ۶ ریشتری امروز و پس لرزه‌های آن، منازل مسکونی در پنج روستای “گوهرکوه”، “ایرر”، سرهو”، “کرمستان” و “کلاهو” که غالبا ساخته شده از سنگ بوده، خسارات جدی دیده و حتی برخی منازل به طور کامل تخریب شده است.

محمد پاشایی افزود: همچنین ریزش کوه باعث مسدود شدن راه روستایی “گوهران” به سمت روستای “ایرر” شد که بازگشایی این محور در حال انجام است.

یادآور می‌شود ایرر و گوهران بیشترین خسارت را از زمین لرزه‌های صبح تا ظهر امروز دیده‌اند.

به دلیل ریزش کوه برخی از راه‌های ارتباطی روستاها به یکدیگر از همان دقایق اولیه بعد از زمین‌لرزه قطع شده است.

لازم به ذکر است اخبار مربوط به برآورد خسارت وارد شده به محورهای مواصلاتی شهرستان بشاگرد متعاقبا ارسال می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3974

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.