معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان از ثبت‌نام گسترده زنان روستایی در انتخابات شوراهای استان خبر داد.   به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، گل محمد بامری با اشاره به ثبت نام  گسترده اقشار مختلف جامعه در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: در این دوره نیز حضور ...

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان از ثبت‌نام گسترده زنان روستایی در انتخابات شوراهای استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: ثبت‌نام گسترده زنان روستایی در انتخابات شوراهای اسلامی

 

به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، گل محمد بامری با اشاره به ثبت نام  گسترده اقشار مختلف جامعه در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: در این دوره نیز حضور زنان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پررنگ و بی‌نظیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان میناب ۹۰ زن در شورای اسلامی روستا ثبت نام کرده‌اند، اظهار داشت: شهرستان بندرعباس پس از این شهرستان در جدول ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان با اعلام اینکه که آمار ثبت نام کنندگان زن روستایی در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۳۳۶ نفر بوده است، اضافه کرد: این در حالی است که در شوراهای اسلامی شهری نیز آمار ثبت نام کنندگان زن ۱۲۰ نفر بوده است.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان در بخشی دیگر از سخنان خود با توجه به فرمایش امام خمینی مبنی بر اینکه از دامن زن مرد به معراج می‌رود، ابراز داشت: دشمنان اسلام همیشه در صدد کمرنگ نشان دادن نقش زن در نظام اسلامی هستند در صورتی که امروزه شاهدیم که زنان در در سرنوشت جامعه نقشی اساسی و کلیدی دارند.

وی به هشت سال دفاع مقدس در ایران اشاره کرد و افزود: رشادت‌ها و دلیری‌های زنان ایرانی در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در جبهه‌های حق علیه باطل بر هیچ کسی پوشیده نیست.

بامری ابراز داشت: هم اکنون نیز زنان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی همپای مردان و نیز حتی جلوتر از آنان برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی فعالیت می‌کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3973

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.