۴۰ نفر از بازنشستگان فرهنگی رودان مورد تجلیل قرار گرفتند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز ، شامگاه دیروز با حضور معاون فرماندار و مدیر آموزش و پرورش رودان در یک محفل صمیمی در جوار بارگاه امامزاده سید سلطان محمد (پیر چوگان) ، از پیشکسوتان فرهنگی و بازنشستگان عرصه تعلیم و تربیت تجلیل شد. در ...

۴۰ نفر از بازنشستگان فرهنگی رودان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز ، شامگاه دیروز با حضور معاون فرماندار و مدیر آموزش و پرورش رودان در یک محفل صمیمی در جوار بارگاه امامزاده سید سلطان محمد (پیر چوگان) ، از پیشکسوتان فرهنگی و بازنشستگان عرصه تعلیم و تربیت تجلیل شد.

در این نشست موسی خادمی و مدیر آموزش و پرورش رودان ابتدا به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت های انجام شده طی سال جاری پرداخت و با اشاره به عملکرد مجموعه آموزش و پرورش در هفته بزرگداشت مقام معلم تصریح کرد : پاسداشت مقام معلم آ ن هم تنها با برگزاری مراسمی در هفته معلم به هیچ وجه شایسته جایگاه اصلی معلمان نیست اما برای اولین بار تلاش کردیم در کلیه بخش های تابعه مراسمی را برای تجلیل از فرهنگیان و بالاخص پیشکسوتان فرهنگی برگزار کنیم.

خادمی افزود : تجلیل از معلمان وظیفه تنها یک نهاد یا ارگان خاص مثل آموزش و پرورش نیست بلکه باید این امر نهادینه شود که تمامی ارگان های دولتی و مردم نهاد به صورت خود جوش در تجلیل و پاسداشت مقام معلم تلاش کنند.

مدیر آموزش و پرورش رودان بازنشستگان را پتانسیل عظیمی برای پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین عنوان و تصریح کرد : همگامی ، همفکری و بهره گیری از نظرات پیشکسوتان می تواند در پیشبرد همه جانبه سند تحول بنیادین بسیار راهگشا و مؤثر باشد.

بازنشستگان و پیشکسوتان فرهنگی نیز در این نشست به ارائه نظر در خصوص مسائل جاری آموزش و پرورش پرداختند که این نظرات با استقبال مدیر آموزش و پرورش رودان رو به رو شد.

در پایان این نشست صمیمی از ۴۰ نفر از فرهنگیان بازنشسته در سال ۱۳۷۱ و ۱۳۹۱ توسط معاون فرماندار و مدیر آموزش و پرورش رودان با اهدا لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

در شهرستان رودان ۲۳۱ فرهنگی بازنشسته وجود دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3966

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.