مطالعات و یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد بدن هر کسی در ساعات منحصر به فرد عکس العمل های خاصی از خودش نشان می دهد که این ساعت در تمام بدن ها یکسان نیست. هر عضوی از بدن برای خودش ساعت منحصر به فردی دارد. ساعت درونی بدن رفتارهای گوناگون را تحت تأثیر قرار ...

مطالعات و یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد بدن هر کسی در ساعات منحصر به فرد عکس العمل های خاصی از خودش نشان می دهد که این ساعت در تمام بدن ها یکسان نیست.

هر عضوی از بدن برای خودش ساعت منحصر به فردی دارد.

ساعت درونی بدن رفتارهای گوناگون را تحت تأثیر قرار می دهد و حتی احساس فعال بودن ما را نیز کنترل می کند.

بدن ما نسبت به رفتارهای ما عادت می کند و تغییر این عادت برای بدن بسیار سخت است حتی تا جاییکه سبب بروز تنش و برخورد های عصبی زیادی در ما می شود.

ساعت بدن هر کس بسیار مهم است هر کس در طول روز در طی ساعت مشخصی بالاترین میزان انرژی را داراست. در ساعاتی هم بدن از کمترین میزان انرژی برخوردار است.

تحقیقات نشان می دهند بدن ۷۰ درصد مردم در بین ساعات ۱۱ تا ۱۲ بالاترین میزان انرژی را دارد و بین ساعت ۷ الی ۸ شب از کم ترین میزان انرژی برخوردار است.

با برنامه ریزی صحیح و منظم و با تغذیه درست می توان ساعات بدن را به بهترین نحو تنظیم کرد تا بدن در شرایط کاملا ایده آل به فعالیت های روزانه اش ادامه دهد.

باشگاه

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3954

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.