رودان- مردم شهرستان رودان پس از اقامه نماز پرصلابت و دشمن شکن جمعه با شرکت در راهپیمائی عظیم، خودجوش و مردمی؛ اهانت وقیحانه ایادی استکبار در تعرض به اماکن مقدس دینی در سوریه و اردن را به شدت محکوم کردند. به گزارش پیارم به نقل از ایرنا نمازگزاران پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه ...

رودان- مردم شهرستان رودان پس از اقامه نماز پرصلابت و دشمن شکن جمعه با شرکت در راهپیمائی عظیم، خودجوش و مردمی؛ اهانت وقیحانه ایادی استکبار در تعرض به اماکن مقدس دینی در سوریه و اردن را به شدت محکوم کردند.

به گزارش پیارم به نقل از ایرنا نمازگزاران پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه با حضور در صفوف به هم فشرده با مشت های گره کرده خشم و انزجار خود از اقدامات وقیحانه و ددمنشانه جریان کفر را به نمایش گذاشتند.

مردم حزب الله ، ولایتمدار و انقلابی شهرستان رودان با شرکت در این راهپیمائی عظیم و خودجوش که از مقابل مسجد جامع تا میدان امام خمینی(ره) شهر رودان برگزار شد با حمل پارچه نوشته هایی مبنی بر محکومیت این اعمال غیرانسانی وحدت و انسجام خود علیه کفر و استکبارجهانی را نشان دادند و خواستار محاکمه اهانت کنندگان شدند.

آنان در این تجمع اعتراض آمیز؛ با شعارهای مرگ بر وهابی، مرگ براسرائیل، مرگ بر امریکا و وهابی ننگت باد مرگت باد ؛ اهانت های جسورانه عوامل صهیونیست وˈجریان تکفیری خبیثˈ در تخریب اماکن مقدس و حرم های شریف و جسارت به آرامگاه و پیکر مطهر بزرگان دین و اندیشه بویژه ˈحجر بن عدیˈ صحابی حضرت رسول(ص)را به شدت محکوم کردند.

آنان در این همایش عظیم این اقدام و اعمال وحشیانه دنیای کفر را نشانه ذلت و زبونی اسلام ستیزان دانستند و حفظ ˈ وحدت امت رسول الله (ص)ˈ را از اوجب واجبات دانسته و از عموم مسلمانان و آزادگان جهان اسلام خواستند با حفظ وحدت و انسجام اسلامی حول پرچم برافراشته اسلام و قرآن ،افزایش شناخت و بصیرت دینی و سیاسی ضمن خنثی سازی فتنه ها و توطئه های پلید دشمنان اسلام با اتحاد و همدلی زمینه گسترش و توسعهˈ تمدن بزرگ اسلامیˈ را در جهان هموار کنند.

اقشار مختلف مردم در اجتماعی دشمن شکن به ابراز احساسات ضد استکباری پرداختند و بار دیگر بر حفظ آرمان های والای انقلاب اسلامی و ارزش های دینی در جامعه اسلامی تأکید کرده و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و حفظ انسجام ملی را مهمترین سلاح در برابر توطئه های دشمنان عنوان کردند.

نمازگزاران رودانی در شعارهای خود همه توطئه ها و تحریم های آمریکا و استکبار جهانی علیه مردم ایران را محکوم کرده و خواستار تحکیم اتحاد و همبستگی همه اقوام و مذاهب اسلامی در جهان اسلام شدند. 

عده ای از شهروندان رودانی در گفت و گو با ایرنا تعرض و هتک حرمت وهابیون سلفی در اهانت به صحابی رسول الله ˈحجربن عدیˈ را نشانه ذلت و اوج نادانی و حماقت آنان دانستند.

آنان افزودند: این اقدام زشت، وحشیانه و غیر انسانی توسط گروه های افراطی وهابی قلب تمامی مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی را به شدت جریحه دار کرده، اما اسلام ستیزان بدانند که به فضل و اراده الهی؛ مسلمانان آگاه، هوشیار و با بصیرت؛ با اتحاد، وحدت و همدلی این فتنه شوم را خنثی می کنند و بزودی زود پاسخ این اقدامات بی شرمانه آنان را خواهند داد.

در پایان این تجمع باشکوه و اعتراض آمیز؛ قعطنامه سراسری راهپیمایی مبنی بر محکومیت اهانت به مقدسات دینی و قبور بزرگان دین توسط جریان کفر و عوامل مزدور صهیونیست قرائت شد که با تکبیر شرکت کنندگان تایید شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3941

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.