امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه برخی‌ها پس از اینکه برای شوراها انتخاب شدند خود را «پدر شهر» می‌دانند، گفت: کسانی از همین الان مشت خود را در اعتراض به احتمال عدم تایید صلاحیت شان بر سر قانون گره‌ کرده‌اند.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در ...

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه برخی‌ها پس از اینکه برای شوراها انتخاب شدند خود را «پدر شهر» می‌دانند، گفت: کسانی از همین الان مشت خود را در اعتراض به احتمال عدم تایید صلاحیت شان بر سر قانون گره‌ کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: برخی‌ مشت خود را برای قانون گره‌ کرده‌اند/مردم بر سر قانون‌گریزان مشت می‌کوبند

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: نامزدها در انتخابات قانونمدار باشند و به بیانات رهبری در جمع مسئولان برگزاری انتخابات مبنی بر قانونمداری توجه کنند.

وی اضافه کرد: مسائل انتخاباتی در خیابان حل نمی‌شود و قانون اساسی تمام مسائل را مشخص کرده است.

خطیب جمعه بندرعباس افزود: در قانون اساسی ایران حتی برای راهپیمایی انتخاباتی نیز افراد باید مجوز داشته باشند و حتی کسانی که تائید صلاحیت نشده‌اند نیز حق اعتراض دارند.

نعمیم‌آبادی گفت: این در حالی است که برخی از افراد از همین حالا مشت خود را گره کرده‌اند که بر سر قانون بکوبند اما باید به یاد داشته باشند که مردم بر سر قانون‌گریزان مشت می‌کوبند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای خبرگان رهبری با بیان اینکه باید به انتخابات شوراها نیز توجه داشت و به افراد خدوم و دلسوز رای بدهیم، افزود: برخی‌ها زمانی که انتخاب می‌شوند فکر می‌کنند «پدر شهر» هستند در حالی که مردم نیاز به خادم دارند.

وی ادامه داد: در شهر مطالبات زیادی وجود دارد و مردم باید از اعضا فعلی شورا بپرسند که چقدر موفق به رفع مشکلات شده‌اند.

نعیم‌آبادی گفت: برخی از افراد در انتخابات شوراها به دنبال وعده‌های توخالی هستند و انتظار می‌رود مردم فریب آنها را نخورند.

وی با بیان اینکه این افراد برای صید آرا مردم با وعده‌های توخالی دام پهن کرده‌اند، افزود: باید با بصیرت و تدبر مراقب بود.

نعیم‌آبادی در ادامه هتک حرمت به قبور صحابی پیامبر اکرم (ص‌) را محکوم کرد و افزود: با تمام وجود مرگ وهابیت را از خدا می‌خواهیم.

وی افزود: جهان اسلام باید با یک حرکت جمعی حاکمان خود را برای مقابله با وهابیت تشویق و در این راه اجماع تشکیل شود.

امام جمعه بندرعباس در بخش پایانی سخنان خود افزود: میزان برداشت از‌آب‌های زیرزمینی در هرمزگان زیاد شده است و انتظار می‌رود مسئولان آب منطقه‌ای در واگذاری مجوز حفر چاه دقت بیشتری داشته باشند.

یادآور می‌شود در پایان نماز جمعه این هفته نمازگزاران بندرعباس در راستای محکوم کردن تخریب قبور صحابی پیامبر در سوریه راهپیمایی کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3920

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.