باعلم وتحقیق و کاوش این اقیانوس عظیمی که خدای متعال در برابر انسان قرار داده است و قدرت ژرف کاوی  در این اقیانوس را هم به انسان داده ، هرچه می توانید پیش بروید و عمق یابی کنید. دانش وکشفیات مختلف به نقطه آخر جاده علم و دانش که نرسیده است، هیچ دانشمند و اندیش ...

باعلم وتحقیق و کاوش این اقیانوس عظیمی که خدای متعال در برابر انسان قرار داده است و قدرت ژرف کاوی  در این اقیانوس را هم به انسان داده ، هرچه می توانید پیش بروید و عمق یابی کنید.

دانش وکشفیات مختلف به نقطه آخر جاده علم و دانش که نرسیده است، هیچ دانشمند و اندیش مندی مدعی پایان خط بودن دانش بشر نیست.

واحد پژوهشی شبکه اطلاع رسانی هرمز از زبان رهبری نوشت :حرف ما در این جلسه علی القاعده حرف  ((اهمیت علم)) است ، این حرف تکراری، لیکن در عین حال لازم التکرار را باید آنقدر بگوییم که به معنای حقیقی کلمه واز بن دندان به این ضرورت اعتقاد پیدا کنیم وفضای کشور را از بیماری مزمنی که در طول سال های متمادی دچارش بود ، خارج کنیم و همه فعالیت های کشور بشود علم و تحقیق  محور. بارها گفته ایم و صدبار دیگر هم خواهیم گفت و اگر دانشجو و استاد و مدیر و مسئول و وزیر از ما توصیه ای بخواهند، توصیه ما همین خواهد بود که ؛ با علم وتحقیق و کاوش این اقیانوس عظیمی که خدای متعال در برابر انسان قرار داده است و قدرت ژرف کاوی  در این اقیانوس را هم به انسان داده ، هرچه می توانید پیش بروید و عمق یابی کنید . بنابراین علم برای امروز و فردای ما حیاتی است . ما هرکار دیگری بکنیم اگر در علم تهیدست باشیم ، آن کارها کارهای عقیم و بی عاقبتسی خواهد بود.(   مقام معظم رهبری   ۲۳/۵/ ۸۵)

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3918

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.