مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: محور بندرعباس ـ رودان ـ کهنوج نقش اساسی در توسعه صادرات محصولات کشاورزی به افغانستان از طریق مرز دوغارون خواهد داشت.   به گزارش پیارم  به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، علی علیزاده اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه ...

مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: محور بندرعباس ـ رودان ـ کهنوج نقش اساسی در توسعه صادرات محصولات کشاورزی به افغانستان از طریق مرز دوغارون خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: توسعه صادرات محصولات کشاورزی به افغانستان از طریق مرز دوغارون

 

به گزارش پیارم  به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، علی علیزاده اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه که به منظور افزایش سطح ایمنی، روانی ترافیک و کاهش زمان سفر صورت گرفت، تنها هفت کیلومتر تا تکمیل نهایی بزرگراه بندرعباس ـ رودان باقی مانده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات اجرایی هفت کیلومتر باقی مانده از محور در حال اجراست، ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری این پروژه نیز به بهره‌برداری برسد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان خاطرنشان کرد: محور بندرعباس – رودان – کهنوج یکی از محورهای مهم شرقی استان است که از مناطق کشاورزی عبور می‌کند و ضمن فراهم کردن تسهیلات جهت حمل و نقل محصولات تولیدی به مراکز مصرف، نقش مهمی در صادرات کالا از طریق مرز دوغارون به افغانستان دارد.

علیزاده متذکر شد: بخش کمی از عملیات اجرایی مسیرهای بهره‌برداری شده از جمله دور برگردان‌ها، تثبیت با هدف جلوگیری ریزش‌ها و کانال‌های کناری محور هنوز باقی مانده که به مرور تکمیل خواهد شد.

لازم به ذکر است، محور بندرعباس – رودان ۱۰۰ کیلومتر طول دارد که ۹۳ کیلومتر آن طی سالیان اخیر زیر ترافیک رفته و هفت کیلومتر باقی مانده نیز در دست ساخت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3915

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.