بندرعباس-معاون فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ثبت نام اعتکاف دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ازامروزآغاز شده و تا ۲۹ اردیبهشت ماه ادامه دارد. به گزارش پیارم به نقل از حجت الاسلام رضا موحد جمعه در گفت گو  افزود: اولویت شرکت در این مراسم عبادی با دانشجویانی است که زودتر از ...

بندرعباس-معاون فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ثبت نام اعتکاف دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ازامروزآغاز شده و تا ۲۹ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش پیارم به نقل از حجت الاسلام رضا موحد جمعه در گفت گو  افزود: اولویت شرکت در این مراسم عبادی با دانشجویانی است که زودتر از سایرین ثبت نام کنند.


وی علت این تصمیم را محدودیت گنجایش مسجد امام رضا علیه السلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد.

معاون فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: سقف شرکت کننده های در این مراسم ۴۰۰ نفر خواهد بود.

وی اشاره کرد: محل نام نویسی از دانشجویان برای شرکت در اعتکاف دانشجویی که به صورت رایگان می باشد پایگاه اطلاع رسانی بچه های مسجد این دانشگاه تعیین شده است.

موحد بیان کرد: زمان این اعتکاف دانشجویی سه روز می باشد که از ۱۳ رجب مصادف با میلاد حضرت علی علیه السلام آغاز می شود.

وی ابراز کرد: برنامه هایی مانند دعا و مناجات ، مطالعه و کتابخوانی ، حلقه های معرفتی و سخنرانی نیز در این مراسم اعتکاف دانشجویی انجام می شود.

معاون فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: افراد معتکف روزانه پیامک هایی با موضوع های معنوی دریافت می کنند.

موحد یادآور شد:همچنین نشریه ویژه این مناسبت نیز منتشر و در اختیار دانشجویان معتکف قرار می گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3909

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.