مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان سمنان گفت: وظیفه پاسداران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها این است که مطیع فرمان ولی امر مسلمین باشند. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام محمدتقی خیری‏گنجی پیش از ظهر امروز در نشست توجیهی که با حضور فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج و مدیران عقیدتی و نظارت ...

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان سمنان گفت: وظیفه پاسداران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها این است که مطیع فرمان ولی امر مسلمین باشند.

خبرگزاری فارس: پاسداران در انتخابات فقط مطیع فرمان ولی امر مسلمین هستند

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام محمدتقی خیری‏گنجی پیش از ظهر امروز در نشست توجیهی که با حضور فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج و مدیران عقیدتی و نظارت در دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: کمبودها و نارسایی‌ها نباید باعث یأس شود؛ باید به نحو احسن به وظایفمان عمل کنیم.

وی افزود: در سپاه باید معنویت افزایش یابد و افرادی که در این نهاد مقدس کار می‌کنند، باید خود را در زمینه اعتقادی تقویت کنند؛ چرا که این امر باعث رعب و وحشت دشمن می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: حوزه‌های مقاومت بسیج باید بحث عقیدتی و سیاسی را جدی گرفته و تمام نیروها را از این لحاظ تقویت کنند تا هیچ هجمه فرهنگی نتواند آنها را تحت تأثیر قرار دهد.

خیری‏گنجی بیان داشت: طرح نظام تربیتی صالحین باید در اولویت کار سپاه و بسیج قرار گیرد و مسئولان نیز توجه ویژه‌ای به این مهم داشته باشند.

وی به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: در بحث انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، وظیفه پاسداران این است که مطیع فرمان ولی امر مسلمین باشند.

فرمانده سپاه سمنان نیز گفت: اهداف سپاه و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و این‏ها همه مرهون خون شهداست.

علی‏نقی همتی افزود: زیربنای سپاه، معنویت است و هر جا معنویت در سطح بالایی باشد، موفقیت هم بیشتر است.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه سمنان نیز گفت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و سرعت اطلاع‌رسانی و همچنین به جهت تعامل بیشتر با حوزه‌ها، راه‌اندازی دفتر خبری در سمنان ضروری است و از فرماندهان حوزه‌ها خواست که این امر را جدی تلقی کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3904

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.