ظهر امروز دانشجویان و جمعی از اساتید دانشگاه پیام نور بندرعباس در تجمعی اعتراض آمیز انزجار خود را نسبت به هتک حرمت وهابیون به صحابه پیامبر(ص)را محکوم کردند.     در پایان این مراسم از سوی دانشجویان بیانیه ای هم خوانده شد که متن این بیانیه به شرح زیر است : بسم الله الرحمن الرحیم ...

ظهر امروز دانشجویان و جمعی از اساتید دانشگاه پیام نور بندرعباس در تجمعی اعتراض آمیز انزجار خود را نسبت به هتک حرمت وهابیون به صحابه پیامبر(ص)را محکوم کردند.

 

 

در پایان این مراسم از سوی دانشجویان بیانیه ای هم خوانده شد که متن این بیانیه به شرح زیر است :trans تجمع اعتراض آمیز دانشجویان دراعتراض به هتک حرمت به صحابی پیامبر(ص) + تصاویر

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله فی محکم کتابه الکریم:(هو الذی ارسل رسوله بالهدی ودین الحق لیظهره علی الدین کله و لو کره المشرکون)(سوره ی فتح آیه ۲۸)

او کسی است که رسول خود را همراه با هدایت و آئین حق فرستاد تا او را بر همه ادیان پیروز کند هر چند مشرکان کراهت داشته باشند.

پایگاه خبری هرمز پرس:

یک با ر دیگر  دستان گناه آلود دشمنان ،با اهانت به ” حجربن عدی” که از پاک ترین صحابه رسول گرامی (ص) بود،حرمت اسلام و پیامبر اعظم را خدشه دار کرد و قبر مطهر ایشان را شکافته و به پیکر پاک ایشان بی حرمتی کرد.این جنایت،حلقه دیگری از زنجیره ی اهانت به دین اسلام و پیامبر اعظم (ص) است.

دستانی که این جنایت را مرتکب شدند،همان دستانی هستند که جنایت اهانت به قرآن کریم و پیامبر اسلام (ص)  و همسران و اهل بیت مطهر ایشان و صحابه بزرگوارشان را در سلسله جنایت خود ثبت کرده اند.

این جنایت با کتاب “آیات شیطانی” و اهانت سلمان رشدی به دین اسلام آغاز و با کاریکاتور های  موهن به پیامبر اسلام (ص) ادامه یافت.پس از آن فاجعه ی قرآن سوزی و سپس تخریب قبور امامین عسکریین (ع) در سامرا که از فرزندان رسول خدا (ص) بودند رخ داد و چندی بعد قبور صالحان و علمای امت حضرت محمد (ص) و اولیای مقرب خداوند در مناطق  مختلف بلاد اسلام مورد تخریب و هتک حرمت قرار گرفت تا اینکه به این جنایت  بزرگ منتهی شد،به طوریکه تاریخ تاکنون همانند این  جنایت شرم آور را شاهد نبوده است.

این جنایت چهره این مجرمان را فاش ساخت و نشان داد که اینان نسبتی با اسلام و امت اسلامی ندارند،اینان دست پرورده ی صهیونیست ها و دستگاه های اطلاعاتی آمریکا هستند.

دانشجویان،کارمندان،اساتید و بسیجیان دانشگاه پیام نور بندرعباس این جنایت بزرگ را به شدت محکوم می کنند و ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه الله (عج) و رهبر معظم جهان اسلام امام خامنه ای (دام ظله) با تاسی و دل دادگی به امام خود و گوش جان سپاری به فرماندهی کل قوا،آمادگی خود را برای هر گونه اقدامی علیه سر دمداران کفر و ضلا لت اعلام می نماییم.

و سیعلم الذین ظلمو ای منقلب ینقلبون

بسج دانشجویی دانشگاه پیام نور بندرعباس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3875

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.