فرماندار بندرعباس از آمادگی تمامی بخش‌ها در این شهرستان برای برگزاری انتخابات پیش‌رو خبر داد.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان با اشاره به موضوعات روز کشور از جمله انتخابات، اظهار داشت: در پی اجرای مناسب و منظم مرحله اول انتخابات شوراها که ...

فرماندار بندرعباس از آمادگی تمامی بخش‌ها در این شهرستان برای برگزاری انتخابات پیش‌رو خبر داد.

خبرگزاری فارس: آماده برگزاری انتخابات هستیم

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان با اشاره به موضوعات روز کشور از جمله انتخابات، اظهار داشت: در پی اجرای مناسب و منظم مرحله اول انتخابات شوراها که به نام‌نویسی کاندیداها اختصاص داشت باید بگوییم که شهرستان در تمامی حوزه‌‌ها برای برگزاری انتخابات آماده است.

وی در ادامه بر لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف با فرمانداری و بخشداری‌ها پیرامون برگزاری انتخابات تأکید کرد و افزود: عدم تمکین از قانون به منزله تخلف و وقوع جرم است و مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند.

فرماندار بندرعباس در ادامه هم کاندیداها، هم برگزارکنندگان و هم طرفداران را به رعایت اخلاق انتخاباتی دعوت کرد و گفت: باید با دوری از زیاده‌روی‌ها و تعصبات، امور را آنگونه که شایسته است، پیش برد.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای عمرانی و زیرساختی در شهرستان بندرعباس طی سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: نیاز است با تمرکز و انسجام بیشتری طرح‌های عمرانی را طی سال ۹۲ دنبال کنیم و در این راستا بر رفع مشکلات تلاش کنیم.

وی از مسئولان در روستاها و مناطق کمتر برخوردار خواست که حضور بیشتری داشته باشند و تا آخرین لحظه از فرصت دولت برای خدمت‌رسانی تلاش کنند.

وی خواهان نظارت بیشتر بخشداران در روستاها و مراکز بخش‌ها شد و افزود: همه باید با هم تلاش کنیم در فرصت باقی مانده از زمان دولت، به رفع مشکلات مردم بیش از پیش توجه داشته باشیم.

فرماندار بندرعباس، در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه تمامی امور در راستای اعزام زائران و همچنین برگزاری مراسم سالگرد درگذشت امام خمینی (ره) در شهرستان مهیا شده است، افزود: کمیته‌های مختلفی با هدف نظم‌دهی و اعزام زائران در شهرستان راه‌اندازی شده است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3874

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.