رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش کاشان از عدم پرداخت مطالبات قانون نظام خدمات کشوری به بازنشستگان آموزش و پرورش کاشان ابراز تأسف کرد.   به گزارش پیارم به نقل از فارس نظام اکرمیان در حاشیه آیین تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش کاشان در گفت‌وگو در کاشان اظهار داشت: ۹۰۰ نفر از بازنشستگان آموزش و پرورش این ...

رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش کاشان از عدم پرداخت مطالبات قانون نظام خدمات کشوری به بازنشستگان آموزش و پرورش کاشان ابراز تأسف کرد.

خبرگزاری فارس: عدم پرداخت مطالبات خدمات کشوری به بازنشستگان کاشان

 

به گزارش پیارم به نقل از فارس نظام اکرمیان در حاشیه آیین تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش کاشان در گفت‌وگو در کاشان اظهار داشت: ۹۰۰ نفر از بازنشستگان آموزش و پرورش این شهرستان به سفرهای یارانه‌ای و غیریارانه‌ای در سال گذشته اعزام شدند که از این تعداد ۴۰۰ نفر از بازنشستگان آموزش و پرورش کاشان با استفاده از تسهیلات یارانه‌ای به سفر اعزام شدند و ۵۰۰ نفر بدون استفاده از این تسهیلات به سفرهای زیارتی و تفریحی فرستاده شدند.

وی افزود: سازمان بازنشستگی سالانه برای هر بازنشسته آموزش و پرورش مبلغ ۳۰۰ هزار تومان یارانه سفر اختصاص داده است که از این مبلغ ۱۵۰ هزار تومان برای بازنشستگان و ۱۵۰ هزارتومان برای همسر و یا یکی از فرزندان تخصیص داده است.

به گفته وی، این مبلغ قرار است توسط سازمان بازنشستگی کشور در سال جاری به ۶۰۰ هزارتومان افزایش داشته باشد.

رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش کاشان همچنین از برگزاری نخستین تور گردشگری بازنشستگان آموزش و پرورش کاشان به شهرستان خوانسار در سال جاری خبر داد و افزود: ۸۴ نفر از بازنشستگان در نخستین تور گردشگری به شهرستان خوانسار اعزام شدند.

وی، تقویت روحیه نشاط، بازیابی شور و نشاط، ایجاد سلامت روحی و روانی، دوری از افسردگی و جلوگیری از فرسودگی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری تورهای گردشگری و سفرهای زیارتی تفریحی بازنشستگان آموزش و پرورش کاشان اعلام کرد.

اکرمیان در ادامه بازنشستگان را در کهولت سن نیازمند مراقبت‌های ویژه بهداشتی و درمانی از طریق استفاده از خدمات بیمه‌ای به ویژه خدمات بیمه طلایی بازنشستگان و افراد تحت تکفل دانست و بیان داشت: بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ تا مبلغ چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تومان هزینه درمان را پوشش داده و خدمات دارویی، ویزیت، آزمایش و رادیولوژی را تحت پوشش ندارد.

وی، بیمه طلایی بازنشستگان آموزش و پرورش بدون افراد تحت تکفل را یکی از مشکلات بیمه طلایی بازنشستگان اعلام کرد و افزود: علاوه بر این، بیمه طلایی تنها هزینه‌های بستری را شامل می‌شود و هزینه‌های برای بیماران سرپایی را پرداخت نمی‌کند.

رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش کاشان در ادامه از عدم پرداخت مطالبات قانون نظام خدمات کشوری به بازنشستگان آموزش و پرورش کاشان ابراز تأسف کرد و گفت: مطالبات هر یک از بازنشستگان آموزش و پرورش کاشان بین دو تا سه میلیون تومان است که بعد از ۶ سال تاکنون پرداخت نشده است و تنها به پرداخت قطره چکانی ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان بسنده شده است که این مبلغ کارمزد این همه سال نیست.

اکرمیان افزود: اگر مطالبات بازنشستگان به صورت یک مرتبه پرداخت شود، بازنشستگان می‌توانند آن را برای هزینه‌های ازدواج دختران و پسران خود مدیریت کنند.

کانون بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان کاشان در حال حاضر بیش از دو هزار نفر عضو بازنشسته و وظیفه‌بگیر دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3872

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.