کرمان – مربی تیم مس سرچشمه گفت: در شرایطی که تیم ما به پلی آف راه یافته است، برخی مربیان تیم های لیگ برتری سقوط کرده به لیگ دسته یک، برای پلی آف حاشیه ایجاد می کنند. به گزارش پیارم به نقل از ایرنا ˈابراهیم تهامیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو  افزود: مربیان تیم ...

کرمان – مربی تیم مس سرچشمه گفت: در شرایطی که تیم ما به پلی آف راه یافته است، برخی مربیان تیم های لیگ برتری سقوط کرده به لیگ دسته یک، برای پلی آف حاشیه ایجاد می کنند.

به گزارش پیارم به نقل از ایرنا ˈابراهیم تهامیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو  افزود: مربیان تیم های پیکان و نفت آبادان درحالی که می دانند بر اساس قانون امسال، هیچ شانسی برای حضور در پلی آف ندارند با مصاحبه های حاشیه ساز خود به این مسائل دل خوش نکنند.

وی ادامه داد: سال های گذشته که قرار بود لیگ برتر ۱۸ تیمی برگزار شود، دیدار پلی آف برای مشخص شدن تیم صعود کننده به لیگ برتر بین دو تیم لیگ دسته یک برگزار می شد.

تهامی، اظهار کرد: اما در شرایطی که بر اساس اعلام فدراسیون و تاکید رییس فدراسیون فوتبال و مسوولان سازمان لیگ قرار است در فصل بعد این رقابت ها لیگ برتر با حضور ۱۶ تیم برگزار شود، دیدارهای پلی آف بین تیم چهاردهم لیگ برتر و تیم های لیگ دسته یک برگزار می شود.

مربی تیم مس سرچشمه گفت: با این شرایط باید همه مربیان به قانون احترام بگذارند و جوسازی نکنند.

وی درباره زمان برگزاری دیدارهای پلی آف بیان کرد: قرار است امروز یا فردا زمان و برنامه دیدارهای پلی آف را اعلام کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3869

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.