معاون فرماندار رودان گفت : مراسم بزرگداشت امام راحل در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ، با حضور اقشار مختلف مردم باشکوه‌تر برگزار می‌شود. به گزارش پیارم به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی هرمز از رودان  ، محمد هادی بلالی در ستاد بزرگداشت ارتحال امام راحل که در سالن کنفرانس فرمانداری رودان برگزار شد ...

معاون فرماندار رودان گفت : مراسم بزرگداشت امام راحل در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ، با حضور اقشار مختلف مردم باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

به گزارش پیارم به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی هرمز از رودان  ، محمد هادی بلالی در ستاد بزرگداشت ارتحال امام راحل که در سالن کنفرانس فرمانداری رودان برگزار شد گفت : بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی گنجینه‌ای گرانبها برای ملت ایران و تمام ملت‌های آزاده‌ی دنیاست که توانست پیام اسلام را به  سراسر جهان صادرنماید.

بلالی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در سالی که به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است ، رسالت ستاد بزرگداشت امام راحل (ره) در برگزاری برنامه ها ی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را مهم ارزیابی و از تشکیل کمیته های این ستاد برای برگزاری هر چه با شکو تر مراسم امسال خبر داد.

کمیته پشتیبانی  ، حمل ونقل ، امنیت ، نظارت برعملکرد ، اطلاع رسانی و تبلیغات ، مراسمات ، امداد ودرمان و کمیته ثبت نام و اعزام ؛ کمیته های ۹ گانه این ستاد است که بلالی در این نشست به ان اشاره و تصریح کرد: این کمیته ها در حال برنامه ریزی برای هرچه با شکوه تر برگزار شدن برنامه های سالگرد ارتحال امام راحل در شهرستان می باشند.

معاون فرمانداری رودان در پایان همچنین از تشکیل ستاد ارتحال امام راحل در سطح بخش جغین ، رودخانه ، بیکاه و مرکزی نیز خبر داد و تصریح کرد: با هماهنگی بخشداران و دهیاران ستاد ارتحال امام (ره) تشکیل و در این راستا نیز برنامه ریزی هایی صورت خواهد گرفت.

سرهنگ عباس زجر دور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان نیز در نشست این ستاد از آمادگی کامل در جهت ثبت نام و اعزام زائرین به مرقد مطهر امام راحل خبر داد و خواستار همکاری و مساعدت دستگاههای اجرایی در این راستا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3866

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.