فرماندار رودان با ابراز تاسف از اقدامات وقیحانه دشمنان اسلام ، توهین به مقدسات دینی در سوریه را محکوم کرد. غلامرضا نظر نژاد فرماندار رودان صبح امروز در گفتگوی تلفنی با خبرنگار هرمز ، با اشاره به اهانت و تخریب اماکن مقدس و مراکز زیارتی دینی توسط سلفی های وهابی در سوریه گفت : دشمنان ...

فرماندار رودان با ابراز تاسف از اقدامات وقیحانه دشمنان اسلام ، توهین به مقدسات دینی در سوریه را محکوم کرد.

غلامرضا نظر نژاد فرماندار رودان صبح امروز در گفتگوی تلفنی با خبرنگار هرمز ، با اشاره به اهانت و تخریب اماکن مقدس و مراکز زیارتی دینی توسط سلفی های وهابی در سوریه گفت : دشمنان اسلام و قرآن  با ایجاد حوادث تلخ ، ناگوار و غم انگیز در بین مسلمانان ، در صدد ایجاد اختلاف و نا امیدی مسلمان هستند.

نظرنژاد افزود: دشمنان با این کارها خود را به لبه پرتگاه و نابودی نزدیکتر می کنند و انجام اینگونه افدامات ؛ بالعکس آنچه دشمنان اسلام و مسلمانان می خواهند باعث  اتحاد بیشتر مسلمانان می شود.

فرماندار رودان در ادامه این گفتگوی تلفنی نقض حریم هوایی سوریه توسط رژیم اشغالگر قدس را اوج ذلت و خواری  دشمنان دانست و تصریح کرد : این حرکات نشانگر اوج ناتوانی دشمنان است و ما باید همپای مسلمانان و آزادگان جهان خشم و انزجار خود را به دشمنان نشان دهیم.

فرماندار رودان در پایان این گفت و گو از راهپیمایی و تظاهرات مردم رودان پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه(۲۰اردیبهشت ماه) در این شهرستان خبر داد و خواستار حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه رودان در این راهپیمایی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3865

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.