حاجی آباد- این نشست با حضور فرهنگیان شهرستان و سخنرانی دکتر صادقی کارشناس مسائل سیاسی سپاه استان در شهرستان اجرا شد. به گزارش خبرنگار پیارم, دکتر صادقی در جمع بسیج فرهنگیان، اظهار کرد: امسال تقارن هفته معلم و بسیج فرهنگیان با ولادت حضرت فاطمه (س) و امام خمینی (ره) و به تناسب روز شهادت شهید ...

حاجی آباد- این نشست با حضور فرهنگیان شهرستان و سخنرانی دکتر صادقی کارشناس مسائل سیاسی سپاه استان در شهرستان اجرا شد.


به گزارش خبرنگار پیارم, دکتر صادقی در جمع بسیج فرهنگیان، اظهار کرد: امسال تقارن هفته معلم و بسیج فرهنگیان با ولادت حضرت فاطمه (س) و امام خمینی (ره) و به تناسب روز شهادت شهید مطهری و شهدای فرهنگی است و این تقارن به نوعی ایجاب می کند تا تبریکی ویژه به معلمان و فرهنگیان داشته باشیم.

صادقی با بیان اینکه انتظار از جامعه و همه طیف ها و اقشار مختلف این است که به تناسب و امکاناتی که در اختیار دارد در موضوع تحقق شعار امسال کمک کند، خاطرنشان کرد: همانطور که می دانیم از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و حتی پیش از پیروزی انقلاب یعنی زمانی که اهداف و آرمان های انقلاب مشخص شد،  دشمنان دشمنی خود را با نظام جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند.

وی اضافه کرد: دشمن همواره با تمام ابزار خود برای مقابله با آرمان های انقلاب اسلامی گام برداشته و در مقاطع مختلف تمرکز بر روی نقطه ای خاص داشته است که با تحریم اقتصادی و فشار و حمله نظامی  آن را به اوج خود رساند تا بتوانند نظام را ساقط کند.

وی با بیان اینکه دشمنان هر بار که در برابر ملت ایران به پیروزی نرسیدند از گزینه های دیگری استفاده کردند، گفت: ما دو نقطه اقتدار داریم که با وجود این دو جنگ و مشکلات باز هم دوام داریم یکی رهنمودهای رهبری و دیگری حضور مردم در صحنه که با وجود این دو عامل ما موفق هستیم.

وی در ادامه با اشاره به سخن رهبری که گفتند مردم ایران برتر از مردم حجاز هستند گفت: کسانی که میگویند با آمریکا رابطه و یا مذاکره کنیم نمی دانند که آمریکا دستکش مخملی بر دست دارد ولی زیر آن چدنی است به این دلیل من خوش بین به مذاکره با آمریکا نیستم.

وی در ادامه گفت: ملت ما با صبر و استقامت که مژده خداوند است این دو عامل باعث پیروزی ماست.

وی افزود: امسال با توجه به شعاری که رهبر معظم انقلاب برای سال تعیین کردند یعنی “حماسه سیاسی” و “حماسه اقتصادی” این را القا می کند که حضرت آقا از جامعه انتظار خلق حماسه دارند و شعار سال به نوعی تعیین جهت گیری اساسی کشور است.

صادقی در پایان حماسه سیاسی همان  انتخابات است که رهبر فرمودند: انسان باید زیرک و باهوش باشد و نقشه های دشمن را تفرص کند و نقشهای دشمن را بخواند, هرکسی چهار چوب نظام اسلامی را نداند رد صلاحیت می شود و گرنه انتخابات آزاد است.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3859

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.