امام جمعه حاجی آباد در تجمع اعتراض آمیز اصناف و بازاریان و جمعی از اقشار مردم حاجی آباد در پی هتک حرمت به مزار صحابه پیامبر (ص) گفت: وقوع این اتفاقات تلخ حاکی از آن است که مخالفین نه تنها اسلام را قبول ندارند؛ بلکه به انسانیت هم اعتنا نمی‌کنند. به گزارش خبرنگار پیارم، اصناف ...

امام جمعه حاجی آباد در تجمع اعتراض آمیز اصناف و بازاریان و جمعی از اقشار مردم حاجی آباد در پی هتک حرمت به مزار صحابه پیامبر (ص) گفت: وقوع این اتفاقات تلخ حاکی از آن است که مخالفین نه تنها اسلام را قبول ندارند؛ بلکه به انسانیت هم اعتنا نمی‌کنند.


به گزارش خبرنگار پیارم، اصناف و بازاریان حاجی آباد  پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در اعتراض به هتک حرمت به مزار حجر بن عدی صحابه پیامبر (ص) در مسجد جامع تجمع کردند و انزجار خود را به وهابیون تروریست اعلام کردند.

حجت الاسلام روح الله مختاری در این تجمع اظهار داشت: شما کجا سراغ دارید که پیامبر به قبر کسی بی حرمتی کرده باشد پیامبر همیشه می فرمایند مومنین قبرشان هم حرمت دارد و باید به آن احترام گذاشت.

وی ادامه داد: این وهابیون دست نشانده انگلیس و استکبار جهانی هستند و آنها از اتحاد بین شیعه و سنی هراس دارند دشمنان می دانند که اگر این دو  با هم متحد شوند کسی جلو دار آنها نیست پس گفتند باید یک نیرویی از درون خودشان شکل گیرد با چنین جنایتی سعی بر جریحه دار کردن قلب شیعیان دارند.

مختاری گفت: وهابیون دو روش را هدف خود قرار داده اند؛ یکی تخریب آثار صدر اسلام برای از بین بردن اصالت و هویت دینی در جامعه اسلامی و دیگری کوچک کردن مقام اولیا دین با ابزار های گوناگون برای جدا کردن جامعه از آن ها.

وی ادامه داد: وهابیت قوم تخریبی است که نه شیع است نه اهل تسنن  و مخالف دین اسلام  آنها با چنین ساز و کارهایی هدف تخریب اسلام را دارد و وظیفه تشیع است که در برابر این افکار انحرافی خود را مسلح به اعتقادات راسخ و تعصبات معنا دار مذهبی کنند.

در پایان همه حاضران با مشت های گره کرده مرگ بر آمریکا و مرگ بر وهابیون سر دادند و این کار کثیف وهابیون را محکوم کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3858

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.