بندرعباس- سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان در بندرعباس خبر داد. به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار ایرنا، روز دوشنبه، سرگرد ˈعلی اکبر قرائی پورˈ ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر ...

بندرعباس- سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان در بندرعباس خبر داد.

به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار ایرنا، روز دوشنبه، سرگرد ˈعلی اکبر قرائی پورˈ ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی مبلغ ۳۰ میلیون ریال بصورت اینترنتی برداشت شده ، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت. 

وی افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس فتا سارق به هویت ˈابراهیم . ۳۳ ساله ˈ که اهل و ساکن بندرعباس و از دوستان خانوادگی شاکی بود، دستگیر شد.

سرگرد قرائی پور به شهروندان در خصوص عدم اعتماد بی جا به افراد هشدار داد و گفت: شهروندان از تحویل کارت عابر بانک و رمز آن به دیگران جدا خودداری کرده و حساب های بانکی خود را به طور مرتب کنترل نمایند و در صورت هر گونه مغایرت در اسرع وقت پلیس را در جریان قرار دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3852

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.