تهران – مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: هنوز استعفا کتبی خود را به مدیران نداده ام اما هروقت استعفا کنم دیگر باز نخواهم گشت. به گزارش پیارم به نقل از ایرنا، علیرضا رحیمی در یک برنامه تلویزیونی، افزود: استعفا را کار خوبی نمی دانم و فکر می کنم کسی که استعفا می دهد نباید به کار ...

تهران – مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: هنوز استعفا کتبی خود را به مدیران نداده ام اما هروقت استعفا کنم دیگر باز نخواهم گشت.

به گزارش پیارم به نقل از ایرنا، علیرضا رحیمی در یک برنامه تلویزیونی، افزود: استعفا را کار خوبی نمی دانم و فکر می کنم کسی که استعفا می دهد نباید به کار خود برگردد زیرا با این کار شخصیت خود را زیر سؤال برده و مطمئن باشید اگر استعفا کتبی دهم، دیگر به سپاهان باز نمی گردم و این موضوع را در گذشته ثابت کرده ام.

وی ادامه داد: باید از همه کسانی که در طول این مدت کمک کردند تشکر کنم و مسؤولان باشگاه تا امروز بخوبی در کنار ما بودند و از هیچ یک از مسؤولان باشگاه دلخوری ندارم. 

مدیرعامل باشگاه سپاهان، گفت: این تصمیم به سود باشگاه سپاهان بود و نمی توانم بیش از این در خصوص استعفای خود توضیح دهم. سازمان لیگ باید دقت کند که حق هیچ تیمی در روز های حساس از بین نرود.

وی تصریح کرد: تیمی که در کورس قهرمانی است نباید بازی هایش از رقیب خود زودتر برگزار شود. ۱۴ بازی ما زودتر از استقلال برگزار شد و چرا باید این تصمیم ها گرفته شود.

رحیمی در خصوص دلایل استعفای خود از مدیریت باشگاه سپاهان، اظهار داشت: فکر می کنم تصمیمی که گرفتم به سود سپاهان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3851

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.