دبیرکل جنبش الاحرار (آزادگان) بحرین که از گروه‌های مخالف این کشور است، تاکید کرد: انقلاب مردم انقلابی متحول کننده بوده که هدف از آن برکناری آل‌خلیفه است و مردم عزم خود را برای این کار جزم کرده‌اند.   «سعید الشهابی» دبیرکل جنبش «الاحرار» بحرین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بحرین اظهار داشت: انقلاب مردم بحرین ...

دبیرکل جنبش الاحرار (آزادگان) بحرین که از گروه‌های مخالف این کشور است، تاکید کرد: انقلاب مردم انقلابی متحول کننده بوده که هدف از آن برکناری آل‌خلیفه است و مردم عزم خود را برای این کار جزم کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: بحرینی‌ها عزم خود را برای سرنگونی آل خلیفه جزم کرده‌اند

 

«سعید الشهابی» دبیرکل جنبش «الاحرار» بحرین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بحرین اظهار داشت: انقلاب مردم بحرین انقلابی متحول کننده به منظور سرنگونی آل خلیفه است و سازش نمی پذیرد.

وی تصریح کرد: ملت بحرین به هیچ وجه ولیعهد را به عنوان حاکم کشور نخواهد پذیرفت زیرا او نیز با پدر و عموی خود در سرکوب مردم دست داشت.

نیروهای انقلابی با قاتلان دست نمی دهند

الشهابی گفت: انقلاب مردم بحرین سازش ناپذیر بوده و هرگز با قاتلان دست نخواهد داد چرا که این انقلاب ریشه‌ای و جدی است و مردم عزم خود را برای سرنگونی نظام ستمگر آل خلیفه جزم کرده‌اند.

وی افزود: مردمی که از کوچک و بزرگ آنان هر روز فریاد مرگ بر حمد سر می‌دهند، فریب گروه‌های سیاسی را که درصدد به قدرت رساندن دیکتاتور و یا فرزند او هستند، نمی‌خورند به ویژه اینکه عمر این نظام برای همیشه به سر رسیده است.

این مخالف بحرینی اظهارداشت: ملت بحرین فراموش نمی‌کند که «سلمان بن حمد» در مجلس منطقه سار در سپتامبر ۲۰۱۰ در پی دستگیری تعدادی از مخالفان گفت: این بار دیگر عفوی در کار نیست و آنان را شکنجه کنید.

وی افزود: ای قربانیان جنایت های آل خلیفه! از شما می پرسم آیا سلمان بن حمد می تواند اصلاح طلب باشد در حالی که یک بار هم کلامی در محکوم کردن اقدامات خاندان جنایت کار آل خلیفه به زبان نیاورد بلکه از آنان تشکر نیز کرد؟

الشهابی تصریح کرد: چرا روی دیگر ولیعهد پنهان شده است؟ آیا او نبود که به طور مداوم با صهیونیست‌ها به ویژه شیمون پرز در سال ۲۰۰۵ و ۲۰۱۰ دیدار داشت؟

وی با بیان اینکه این انگلیس و آمریکا و صهیونیست ها هستند که نام «سلمان بن حمد» را رواج می‌دهند، از مردم خواست حال که حقایق روشن شده است دیگر فریب ولیعهد و یا سایر اعضای خاندان حاکم را نخورند زیرا کسانی که مسجدها را ویران می کنند خیرخواه مردم نیستند و هیچ تفاوتی بین کسانی که دستور این اقدامات را صادر می کنند و کسانی که در برابر آن سکوت می کنند وجود ندارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3849

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.