فرماندار بندرعباس با تاکید بر ضرورت انتقال اهداف و ارزش‌های انقلابی به نسل جوان تصریح کرد: اشاعه سیره و منش، اهداف و آرمان‌های امام (ره) کشور و جوانان را در برابر ترفندهای دشمنان ایمن می‌کند.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی امروز در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره ) ...

فرماندار بندرعباس با تاکید بر ضرورت انتقال اهداف و ارزش‌های انقلابی به نسل جوان تصریح کرد: اشاعه سیره و منش، اهداف و آرمان‌های امام (ره) کشور و جوانان را در برابر ترفندهای دشمنان ایمن می‌کند.

خبرگزاری فارس: ترویج آرمان‌های امام (ره) کشور را در برابر ترفندهای دشمنان ایمن می‌کند

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی امروز در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره ) که در محل فرمانداری بندرعباس تشکیل شد، اظهار داشت: عظمت و شکوه امام خمینی (ره) بر کسی پوشیده نیست و همه افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی از مجاهدت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی است.

وی افزود: باید در راستای برگزاری سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی با برگزاری مراسمی باشکوه، با بسیج تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود تلاش شود تا بخشی از دین خود را نسبت به انقلاب اسلامی و بنیانگذار آن ادا نماییم.

فرماندار بندرعباس ادامه داد: خدمت به آرمان‌ها و اهداف بنیانگذار جمهوری اسلامی و انتقال ارزش‌ها و ابعاد شخصیتی معمار انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی است زیرا استقلال و آزادی و اعتماد به نفس موجود در کشور مرهون مجاهدت‌های امام راحل است، استقلالی که باعث بالندگی کشور و نظام شد.

وی با تاکید بر ضرورت انتقال اهداف و ارزش‌های انقلابی به نسل جوان تصریح کرد: اشاعه سیره و منش، اهداف و آرمان‌های امام (ره) کشور و جوانان را در برابر ترفندهای دشمنان ایمن می‌کند.

مرادی در ادامه بیان داشت:  شوق زائرین برای زیارت مرقد امام راحل نتیجه عشق مردم ولایت‌مدار به این بزرگ مرد تاریخ ایران اسلامی است که طی سالیان سال رنج تبعید و مرارت با اتکا به خداوند متعال در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرد و عزت و سربلندی را نصیب مردم نمود.

فرماندار بندرعباس تاکید کرد: لازم است همه مسئولان با برنامه‌ریزی دقیق و مشارکت در اجرای برنامه‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) تلاش خود را به کار گیرند تا با انسجام و کیفیتی بالا ارائه شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمیته‌هایی به منظور اجرای برنامه‌های بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره)،‌ جهت اعزام زائران و اسکان آنان تشکیل شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3839

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.