حاجی آباد-هتک حرمت و نبش قبر صحابی بزرگوارپیامبر(ص)، یعنی حجر بن عدی(ع) قلوب مسلمانان جهان را جریحه‌دار ساخت و دشمنان  با این کارشان  در پی کمرنگ کردن دین اسلام هستند. حجت الاسلام جواد قنبری در گفتگو با خبرنگار پیارم , این حادثه ناگوار را به حضرت ولی عصر(عج) و نائب برحق ایشان حضرت امام خامنه ...

حاجی آباد-هتک حرمت و نبش قبر صحابی بزرگوارپیامبر(ص)، یعنی حجر بن عدی(ع) قلوب مسلمانان جهان را جریحه‌دار ساخت و دشمنان  با این کارشان  در پی کمرنگ کردن دین اسلام هستند.

حجت الاسلام جواد قنبری در گفتگو با خبرنگار پیارم , این حادثه ناگوار را به حضرت ولی عصر(عج) و نائب برحق ایشان حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) و علمای اسلام در تمام بلاد و مسلمانان جهان و مردم مظلوم سوریه تسلیت گفته،از خداوند بزرگ خواهانیم شر این توطئه‌گران را به خودشان باز گرداند.

قنبری در ادامه افزود این اقدام غیر انسانی که بدست وهابیت جنایت کار صورت گرفته  است دشمنان دین اسلام با حک هرمت به قبور اصحاب و آثار تاریخی ائمه می خواهند اسلام را نابود یا کمرنگ کنند و استکبار  را جایگزین آن کنند.

وهابیت وآمریکا وابسته به برخی کشورها از جمله عربستان و قطر که نه تنها به مسلمانان رحم نمی‌کند، بلکه به قبور یاران پیامبر(ص) نیز احترام نمی‌گذارد، باید بداند این عمل زشت و دور از انسانیت که همه مسلمانان جهان و همه علمای اسلام آن را کاری حرام و قبیح می‌شمارند نشانه دوری این گروه از اسلام و وابستگی به جهان کفراست.

حجت الاسلام قنبری در ادامه تاکید کردند: بر تمامی مسلمانان لازم است که این حرکت را محکوم نمایند جلوی این نوع بی‌حرمتی‌ها را بگیرند و عاملان این جنایت را مجازات کنند در غیر این صورت، این بی‌حرمتی‌ها گسترش پیدا کرده و دیگر قابل کنترل نخواهد بود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3834

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.