نیویورک – چند تن از رهبران بلندپایه نظامی مخالفان سوری قرار است در نشستی در اندیشکده بنیاد واشنگتن برای مطالعات خاور نزدیک با زیپی لیونی وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی دیدار کرده و درباره آخرین تحولات سوریه بحث و گفتگو کنند. به گزارش پیارم به نقل از  ایرنا این اندیشکده دولتی آمریکا که به نهادهای حکومتی ...

نیویورک – چند تن از رهبران بلندپایه نظامی مخالفان سوری قرار است در نشستی در اندیشکده بنیاد واشنگتن برای مطالعات خاور نزدیک با زیپی لیونی وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی دیدار کرده و درباره آخرین تحولات سوریه بحث و گفتگو کنند.

به گزارش پیارم به نقل از  ایرنا این اندیشکده دولتی آمریکا که به نهادهای حکومتی این کشور مشاوره می دهد روز پنجشنبه به بهانه برگزاری نشستی درباره آینده سوریه،ˈعبدالحمید زکریاˈ سخنگوی ارتش به اصطلاح آزاد سوریه بازوی نظامی اپوزیسیون سوریه و ˈعبد الجبار العکیدیˈ فرمانده شورای نظامی مخالفان در حلب را با زیپی لیونی وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی دور یک میز گرد خواهد آورد.

قرار است در این جلسه درباره وضعیت داخلی سوریه، روند جنگ علیه حکومت بشار اسد و آینده فلسطینی ها بحث و گفتگو شود.

این دیدار در حالی انجام خواهد شد که رژیم صهیونیستی در سه روز گذشته دوبار مراکز نظامی ارتش سوریه را بمباران کرده است.

این حملات که برای افزایش روحیه به گروه های مسلح مخالف و تضعیف ارتش سوریه صورت می گیرد با انتقاد شدید سخنگوی دولت سوریه روبرو شده است که آن را نشانه ای آشکار از هماهنگی و همکاری میان گروه های مسلح و رژیم صهیونیستی در جنگ داخلی علیه دمشق دانسته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3830

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.