امام‌ جمعه اهل‌سنت بندرلنگه با بیان اینکه اهانت به قبر صحابی پیامبر (ص) توسط گروه‌های افراطی، سلفی و وهابیت انجام شده است، گفت: هرگونه توهین به ساحت مقدس یاران و اصحاب پیامبر (ص) از جانب بنده و جامعه اهل ‌سنت محکوم است. به گزارش هرمز ، محمد‌صدیق بهجت با اشاره به اهانت تروریست‌های تکفیری ...

 

امام‌ جمعه اهل‌سنت بندرلنگه با بیان اینکه اهانت به قبر صحابی پیامبر (ص) توسط گروه‌های افراطی، سلفی و وهابیت انجام شده است، گفت: هرگونه توهین به ساحت مقدس یاران و اصحاب پیامبر (ص) از جانب بنده و جامعه اهل ‌سنت محکوم است.

به گزارش هرمز ، محمد‌صدیق بهجت با اشاره به اهانت تروریست‌های تکفیری به قبر صحابی بزرگ پیغمبر اکرم(ص) و یار وفادار امیرمؤمنان علی (ع) گفت: این اقدام با هدف اختلاف‌افکنی در بین مذاهب اسلامی انجام شده است.

وی با بیان اینکه اهانت به قبر صحابی پیامبر (ص) توسط گروه‌های افراطی و سلفی انجام شده است گفت: هرگونه توهین به ساحت مقدس یاران و اصحاب پیامبر (ص) از جانب بنده و جامعه اهل‌سنت محکوم است.

امام‌ جمعه اهل‌ سنت بندرلنگه با بیان اینکه امروز علما و بزرگان دینی باید بیش از پیش بصیرت داشته باشند گفت: وظیفه مسلمانان و خصوصا علما این است که ضمن محکومیت این حرکت غیرانسانی و غیراسلامی به روشنگری مردم بپردازند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی با این حرکات علاوه بر اختلاف‌افکنی در بین مسلمانان، تزلزل باورهای دینی را نیز دنبال می‌کند گفت: زیارت بزرگان دینی یکی از آموزه‌های اسلام است که دشمنان اسلام می‌خواهند آن را به کلی از مسلمانان بگیرند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3827

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.