استاندار هرمزگان در دیدار با کادر و بازیکنان آلومینیوم گفت: تمهیدات لازم برای مجانی شدن تماشای دیدار این تیم با تراکتور اندیشیده‌ شده است. به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی با حضور در جمع بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم المهدی پیش از دیدار ...

استاندار هرمزگان در دیدار با کادر و بازیکنان آلومینیوم گفت: تمهیدات لازم برای مجانی شدن تماشای دیدار این تیم با تراکتور اندیشیده‌ شده است.

خبرگزاری فارس: تماشای رایگان بازی آلومینیوم و تراکتور / به‌کارگیری تمام امکانات برای بقای آلومینیوم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی با حضور در جمع بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم المهدی پیش از دیدار با تیم تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: ورزشکاران ایرانی با تکیه بر ارزش‌های اخلاقی همواره روحیه پهلوانی را در تمام عرصه‌ها نشان داده‌اند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به «وجه تمایز ورزش در کشور ایران و سایر کشورها» عنوان کرد: در کشور ما ورزش همواره با ارزش همراه است و ورزشکاران همواره حافظ ارزش‌ها هستند.

وی با بیان اینکه ورزش زمانی دارای ارزش است که معادلات و محاسبات اخلاقی مورد تاکید و توجه قرار گیرد، خاطر نشان کرد: تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در فصل جاری در تمام مسابقات برنده اخلاقی میدان بود.

عزیزی افزود: موفقیت‌های اخلاقی بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان مایه افتخار است و همین روحیه اخلاقی بوده که باعث شده این تیم در میان هواداران بسیار محبوب باشد.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان هرمزگان با بیان اینکه تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با کمترین حاشیه توانسته بر مبنای معیارهای موثر اخلاقی حرکت کند و جایگاه مطلوبی را به دست آورد، ابراز داشت: فارغ از امتیازات به دست آمده در لیگ برتر توسط تیم آلومینیوم، بالاترین نمره را از لحاظ اخلاقی و بازی جوانمردانه به این تیم می‌دهم.

وی با بیان اینکه پهلوان بودن بر قهرمان بودن ارجحیت دارد و بی شک حضور معتقدانه و اخلاق‌گرایانه بازیکنان آلومینیوم در مسابقات مختلف قابل تقدیر است، گفت: همت و تلاش بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم المهدی قابل تقدیر است و ادامه این روند موجب بقای این تیم به لیگ برتر می‌شود.

عزیزی افزود: عوامل موفقیت یک تیم ورزشی بر چهار عامل توکل و اعتقاد قلبی، اراده و مصمم بودن تک تک اعضا برای رسیدن به هدف، برنامه ریزی دقیق و درست و عنصر هماهنگی است که باشگاه آلومینیوم از این خصوصیات برخوردار است.

استاندار هرمزگان در ادامه با بیان اینکه بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان روز یکشنبه دیداری حساس و سرنوشت ساز را پیش رو دارند، عنوان کرد: مردم هرمزگان باید با حضور پرشور خود در ورزشگاه یکپارچه حامی و مشوق تیم محبوبشان باشند.

عزیزی با بیان اینکه تمامی تلاش استان هرمزگان برای بقای تیم آلومینیوم در لیگ برتر به کار بسته شده است، تصریح کرد: اگر در تیمی ورزش با ارزش همراه باشد به طور یقین حاصل آن موفقیت و رسیدن به هدف است که خوشبختانه این مهم در نمایندگان هرمزگان وجود دارد.

وی با بیان اینکه هواداران تیم آلومینیوم منتظر حماسه سازی بازیکنان این تیم هستند، اضافه کرد: در بازی‌های باقیمانده، بازیکنان آلومینیوم باید با انگیزه فراوان حماسه‌ای خلق کنند که پاسخگوی حمایت فراوان تماشاگران هرمزگانی در طول فصل گذشته باشد.

عزیزی با اشاره به اینکه یقین دارم در پایان فصل اعضای باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان شادی بخش مردم هرمزگان خواهند بود، خاطر نشان کرد: وظیفه همه مسئولان استان کمک به باشگاه‌های ورزشی استان است تا نمایندگان استان نام هرمزگان را در کشور برافراشته کنند.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: تیم آلومینیوم متعلق به مردم استان هرمزگان است و باید تمامی تلاش خود را برای بقا و موفقیت این تیم در مسابقات لیگ برتر به کار ببندیم.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در بازی‌های پیش رو با بیان اینکه تمهیدات لازم برای رایگان کردن دیدار آلومینیوم و تراکتورسازی اندیشیده شده است، اضافه کرد: باید در بازی برابر نماینده تبریز بازیکنان آلومینیوم با حماسه سازی و کسب سه امتیاز این دیدار شادی بخش مردم شده و هواداران با حضور و حمایت خود در ورزشگاه بار دیگر در موفقیت نام هرمزگان سهیم باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3822

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.