حاجی آباد – به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید ˈمرتضی مطهریˈ و هفته بزرگداشت مقام معلم، زنگ سپاس معلم علاوه بر همه مدارس حاجی آباد، بصورت نمادین با اجرای صبحگاه دانش آموزی در مدرسه دبستانه استقلال این شهر به صدا درآمد. به گزارش خبرنگار پیارم، فرمانده سپاه حاجی آباد  روز شنبه در این آیین ...

حاجی آباد – به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید ˈمرتضی مطهریˈ و هفته بزرگداشت مقام معلم، زنگ سپاس معلم علاوه بر همه مدارس حاجی آباد، بصورت نمادین با اجرای صبحگاه دانش آموزی در مدرسه دبستانه استقلال این شهر به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار پیارم، فرمانده سپاه حاجی آباد  روز شنبه در این آیین با تبریک هفته معلم و تجلیل از مقام شامخ شهدا و اساتید فرهنگی بخصوص شهید والامقام استاد ˈمرتضی مطهریˈ گفت: رسالت بزرگ معلمان تعلیم و تربیت بر اساس آموزه های دین اسلام است چون در هیچ یک از ادیان الهی به اندازه اسلام به مساله تعلیم و تربیت اهمیت داده نشده است.

 

اباذر سالاری اظهار کرد: همانگونه که جایگاه تعلیم و تربیت بالاست، معلمان و آموزش دهندگان نیز به مراتب جایگاه رفیع و والایی دارند زیرا اگر معلم نباشد انسان به معنای واقعی تربیت نخواهد شد.

 

 

معاون آموزش و پرورش حاجی آباد نیز در این مراسم با بیان اینکه معلمان از تاثیرگذارترین افراد جامعه هستند، افزود: پیشرفت و توسعه هرجامعه مرهون فعالیت های معلمان است.

 

اجرای مراسم سرود، نواخته شدن زنگ سپاس، قرائت مقاله و تجلیل از معلمان و اهدا گل به معلمان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3818

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.