حجت الاسلامˈاحمد حسن زاده با بیان اینکه آمار طلاق در ایران بالاست ، توجه دستگاه های فرهنگی و سیاسی کشور را به این موضوع خواستار شد . به گزارش هرمز ، امام جمعه قشم در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: طلاق معمولاً وقتی اتفاق می‌افتد که استحکام رابطه زناشویی از بین می‌رود و ...

حجت الاسلامˈاحمد حسن زاده با بیان اینکه آمار طلاق در ایران بالاست ، توجه دستگاه های فرهنگی و سیاسی کشور را به این موضوع خواستار شد .

به گزارش هرمز ، امام جمعه قشم در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: طلاق معمولاً وقتی اتفاق می‌افتد که استحکام رابطه زناشویی از بین می‌رود و میان زوجین ناسازگاری و تنش بوجود آید. طلاق اجتماعی، تغییرات در دوستی‌ها و سایر روابط اجتماعی است که مرد یا زن طلاق گرفته با آن‌ها سر و کار دارد. طلاق روانی، موقعیتی است که از طریق آن فرد پیوندهای وابستگی عاطفی به همسرش را قطع کند و به تنها زیستن تن دردهدبسیاری از طلاق از بد رفتاری آقایان در خانه نشت می گیرد مردان ما بایداز رفتار حضرت(ع) درس بگیرند.مردان ما باید بهترین رفتار را داشته باشند.

حسن زاده در ادامه گفت:محبت امیر المومنین گوهر گران بهایی است که بایدقدر ان را بدانیم وباید شاکر باشیم که این گوهر با ارزش را داریم انقدر محبت امیر المومنین مهم است که اگر همه ی مردم محب اهل بیت وحضرت علی(ع) بودند خداوند هرگز جهنم را بوجود نمی آورد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3817

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.