نخستین یادواره شهدای فرهنگی با حضور امام جمعه ، مسئولان شهرستانی ، فرهنگیان و خانواده های معظم شاهد در رودان برگزار شد. به گزارش پیارم به نقل از پایگاه خبری تحلیلی هرمز از رودان ، موسی خادمی در آئین بزرگداشت شهیدان حسین صبوریان و حبیب آوازه که در گلزار شهدای این شهر برگزار شد ، ...

نخستین یادواره شهدای فرهنگی با حضور امام جمعه ، مسئولان شهرستانی ، فرهنگیان و خانواده های معظم شاهد در رودان برگزار شد.

به گزارش پیارم به نقل از پایگاه خبری تحلیلی هرمز از رودان ، موسی خادمی در آئین بزرگداشت شهیدان حسین صبوریان و حبیب آوازه که در گلزار شهدای این شهر برگزار شد ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  علامه شهید مطهری و چهار هزار شهید فرهنگی ، پاسداشت مقام و منزلت شهدا را رسالت همه اقشار جامعه عنوان کرد و گفت : همه ما با توجه به مسئولیتی که داریم باید در راستای توسعه و ترویج فرهنگ شهادت تلاش کنیم.

خادمی آشناسازی نسل جوان امروز با فرهنگ ایثار و شهادت را از ضروریات دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد و تصریح کرد : یادواره شهدا فرصتی است که الگو واقعی قشر جوان ؛ یعنی شهدا را به جامعه و بالاخص دانش آموزان معرفی کنیم .

مدیر آموزش و پرورش رودان که در یادواره شهدای فرهنگی رودان سخن می گفت اضافه کرد : هر چه جوانان امروز را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم ، یالطبع تأثیر گزاری مطلوب آن را در جامعه شاهد خواهیم شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تعامل ، همکاری و همگامی تمامی دستگاه ها در راستای اجرای مطلوب برنامه های هفته معلم شد و از بسیج فرهنگیان ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد شهید رودان در راستای همکاری با آموزش و پرورش برای  برگزاری این یادواره تقدیر کرد.

در این آئین همچنین از خانواده  شهیدان حبیب آوازه و حسین صبوریان تجلیل شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3800

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.