حاجی آباد- فرماندار حاجی آباد در مراسم گرامیداشت میلاد سراسر نور دخت نبی اکرم (ص) و گرامیداشت هفته زن و روز مادرگفت: زنان امروز با شناخت ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) و الگو قرار دادن آن بانوی نمونه اسلام با حفظ کرامت می توانند در تمامی زمینه ها پیشرفت نمایند. به گزارش پیارم ،بهرام پور ...

حاجی آباد- فرماندار حاجی آباد در مراسم گرامیداشت میلاد سراسر نور دخت نبی اکرم (ص) و گرامیداشت هفته زن و روز مادرگفت: زنان امروز با شناخت ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) و الگو قرار دادن آن بانوی نمونه اسلام با حفظ کرامت می توانند در تمامی زمینه ها پیشرفت نمایند.

به گزارش پیارم ،بهرام پور اشرف در مراسم  بزرگداشت روز زن ضمن تبریک میلاد با سعادت بانوی بزرگ اسلام با تشریح زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س)اظهار داشت: زنان ایران اسلامی همواره از سیره آن حضرت در دینداری ، همسرداری، خانه داری و شجاعت  الگو برداری می کنند و همین امر زنان ایرانی را متمایز از زنان جوامع امروز کرده و به عنوان آگاه ترین، فعال ترین و در عین حال باوقار ترین زنان از آنها نام برده می شود.

پور اشرف در ادامه با اشاره به نقش و رسالت زنان در رسیدن به کمال و سعادت خانواده و جامعه گفت: یکی از قشرهای اثرگذار در تاریخ زنان هستند همانطور که اگر در فرایند پیروزی انقلاب اسلامی ایران و جنگ تحمیلی حمایتهای زنان زهرا صفت را نداشتیم که فرزندانشان را برای رفتن به جبهه ها تشویق کنند در هشت سال نبرد نابرابر موفق نمی شدیم .

وی تصریح کرد : حضور حداکثری و با بصیرت زنان در انتخابات به عنوان مهم ترین صحنه سیاسی کشور، گامی مهم در راستای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی و دستیابی به تاکیدات رهبر معظم انقلاب است که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این مراسم لوح سپاس و هدایایی به رسم یاد بود و در تجلیل از مقام والای زن تقدیم زنان برگزیده دستگا ههای اجرایی شهرستان شد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3792

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.