معاون اجتماعی انتظامی هرمزگان با اشاره به تنوع برنامه‌های پیش‌بینی شده طی سال‌جاری در مجموعه فرماندهی انتظامی استان، گفت: تمام امور با رویکرد و پیوست فرهنگی عملیاتی می‌شود.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، نعمت پذیرا ظهر امروز در آئین تجلیل از معلمان در میناب با اشاره به ارزش ...

معاون اجتماعی انتظامی هرمزگان با اشاره به تنوع برنامه‌های پیش‌بینی شده طی سال‌جاری در مجموعه فرماندهی انتظامی استان، گفت: تمام امور با رویکرد و پیوست فرهنگی عملیاتی می‌شود.

خبرگزاری فارس: تمام امور پلیس هرمزگان با پیوست فرهنگی عملیاتی می‌شود

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، نعمت پذیرا ظهر امروز در آئین تجلیل از معلمان در میناب با اشاره به ارزش والای مقام معلم اظهار داشت: کار معلم در زمینه تربیت همانند حکاکی بر روی سنگ است.

وی، تربیت نسل آینده کشور را دارای اجری عظیم دانست و افزود: فیض و افتخار این عمل به جامعه معلمان رسیده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح وظایف معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان، بیان داشت: تمام امور در این بخش براساس راهبردهای تعیین شده توسط ناجا پیگیری و عملیاتی می‌شود.

پذیرا همچنین به تنوع برنامه‌های پیش بینی شده در سال‌جاری در مجموعه فرماندهی انتظامی استان اشاره کرد و بیان داشت: تمام امور با رویکرد فرهنگی و پیوست فرهنگی عملیاتی می‌شود.

معاون اجتماعی انتظامی هرمزگان افزود: تلاش در زمینه فرهنگی موجب می‌شود تا برقراری نظم و امنیت در جامعه و حفظ آن مطلوب‌تر شود.

وی ادامه داد: کار فرهنگی تنها وظیفه یک دستگاه و نهاد نیست؛ بلکه نیازمند تعامل سازمان‌های دولتی، نهادها، سازمان‌های مردم نهاد و مردم است.

پذیرا توجه به حقوق فرهنگی مردم و برآورده شدن مطالبات فرهنگی آنان را وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی دانست و ادامه داد: افزایش آگاهی شهروندان از جرایم و آسیب‌ها، به کارگیری توان برای جلب اعتماد و مشارکت عمومی و حفظ و تقویت شعار«مردم از پلیس و پلیس از مردم» از مقوله‌هایی است که نیاز امروز جامعه است.

وی، نقش آموزش و پرورش در زمینه نهادینه کردن قانون در جامعه را بسیار مهم و ارزنده خواند و عنوان کرد: آموزش و پرورش و معلمان طیفی را در دست دارند که آینده جامعه باید به دست آنان ساخته شود و از این رو در کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی نقشی انکار ناپذیر دارند.

معاون اجتماعی انتظامی هرمزگان همچنین شغل معلمی را حرکت در مسیری جاوید و ماندگار دانست و ادامه داد: پلیس به دنبال این است تا با استفاده از این مسیر ارزشمند در همه مباحث اجتماعی و فرهنگی در کنار مردم و خانواده‌ها به وظایف خود در زمینه پیشگیری از جرایم عمل کند.

معاون استاندار هرمزگان و فرماندار ویژه میناب نیز در این مراسم معلم را شخصیتی امین برشمرد و گفت: کسی امانتدار خوبی است که عین امانت را به صاحبش پس دهد، اما معلم امانتداری است که امانتی را که تحویل می‌گیرد به سطح بالاتری می‌رساند و آن را به صاحبش برمی‌گرداند.

عباس خدادادزاده افزود: هیچ کس تنها با استخدام در آموزش و پرورش معلم نمی‌شود؛ بلکه معلمی جایگاه و منزلتی مقدس است که هرکس به آن دست یابد معلم می‌شود.

وی با تشریح وقایع پس از شکل‌گیری انقلاب اسلامی به توطئه‌های منافقان و کمونیست‌ها و مارکسیست‌ها اشاره کرد و با ذکر این مطلب که شهید مطهری با آثار خود به همه دشمنان پاسخ دندان‌شکن داد، گفت: امروز جامعه ما به مطهری‌هایی نیاز دارد که پاسخ دشمنانی که می‌گویند دین پاسخگوی همه نیازهای بشری نیست را به شایسته بدهد و آنان را از صفحه تاریخ محو کنند.

در این آئین که به همت معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان، فرماندهی انتظامی و شهرداری میناب در فرهنگسرای شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد از ۱۰ نفر از معلمانی که بیشترین همکاری در زمینه آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی در مدارس، آسیب‌های اجتماعی و امنیت با نیروی انتظامی داشتند تجلیل و قدردانی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3785

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.